بررسی قیمت جدیدترین تلویزیون های 55 اینچ سونی

بررسی قیمت جدیدترین تلویزیون های 55 اینچ سونی

سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در بازار است. تلویزیون های سونی را با مدل های مختلف ال ای دی، اولد و مینی ال ای دی میتوان خریداری کرد. سونی تلویزیون های خود را در سایزهای مختلفی تولید میکند و شما میتوانید بهترین سایز را با توجه به فضای مورد نظر خود انتخاب کنید. تلویزیون های 55 اینچ سونی یکی از پرفروش ترین مدل ها است و تنوع زیادی دارد. در ادامه به بررسی قیمت تلویزیون های 55 اینچ سونی و معرفی مدل های پرفروش این تلویزیون میپردازیم. با ادامه مقاله قیمت تلویزیون های 55 اینچ سونی همراه ما باشید.



بررسی قیمت تلویزیون های 55 اینچ سونی

شرکت های تولید کننده تلویزیون مانند سونی محصولات خود را با تنوع زیادی تولید میکنند. تلویزیون های سونی به دسته های بالا رده، میان رده و پایین رده تقسیم می شوند. هر دسته از آنها هم متناسب با نیازهای افراد هستند. برای مثال شاید برای شما تنها اینکه بتوانید با تلویزیون فیلم ببینید مهم باشد و به ویژگی های دیگر توجهی نداشته باشید پس تلویزیون های پایین رده برای شما مناسب هستند. اما اگر قصد اتصال کنسول بازی به تلویزیون را دارید باید سراغ خرید تلویزیون های بالا رده سونی بروید. تلویزیون های سونی همه در سایزهای متفاوت ساخته و ارائه می شوند. اما در این مقاله به بررسی قیمت تلویزیون های 55 اینچ سونی که جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار است میپردازیم. ویژگی های مختلفی مانند ابعاد، نوع صفحه نمایش، کیفیت تصویر، هوشمند بودن و … در قیمت تلویزیون تاثیرگذار است. در ادامه قیمت انواع تلویزیون های 55 اینچ سونی را بررسی میکنیم.



تلویزیون های بالارده 55 اینچ سونی

تلویزیون های بالارده 55 اینچ سونی قیمت ارزانی ندارند. اکثر این تلویزیون ها از صفحه نمایش OLED و Mini LED برخوردار هستند. هرچند میتوان برخی مدل های تلویزیون های LED سونی را نیز در این دسته مشاهده کرد. تلویزیون های بالارده 55 اینچ سونی از کیفیت تصویر 4K و 8K پشتیبانی میکنند و کیفیت تصویر شگفت انگیزی را ارائه میدهند. تلویزیون های پرچمدار سونی برای تماشای محتوای HDR به صورت حرفه ای و اتصال به کنسول های بازی مناسب است. تلویزیون های 55 اینچ بالارده سونی را میتوان در گروه گران قیمت ترین تلویزیون های بازار معرفی کرد. برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون های بالا رده سونی در سایز 55 اینچ با ما همراه باشید.



بیشتر بخوانید : ارزان ترین تلویزیون های 4k سونی



تلویزیون سونی X90J

تلویزیون X90J یکی از تلویزیون های پرچمدار سونی با صفحه نمایش ال ای دی است. این تلویزیون برای نمایش فیلم و بازی به صورت حرفه ای مناسب است. تلویزیون سونی X90J جزو ارزان ترین تلویزیون های پرچمدار این برند است. برخورداری از کیفیت تصویر 4K و پردازنده قدرتمند شما را در فیلم و بازی غوطه ور میسازد. شما میتوانید در سایت دی جی بانه ارزان ترین قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی X90J و سایزهای دیگر این مدل را مشاهده کنید. تلویزیون 55 اینچ سونی X90K مدل جدیدتر این تلویزیون در سال 2022 است.

کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
فیلم و بازی
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2021


تلویزیون سونی A95K

تلویزیون سونی A95K محصول 2022 یکی دیگر از تلویزیون های پرچمدار 4K با صفحه نمایش اولد است. این مدل یکی از بهترین تلویزیون های اولد در بازار است و صحنه های فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. تلویزیون 55 اینچ سونی A95K بهترین کیفیت صدا و تصویر را هنگام فیلم و بازی به نمایش میگذارد و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون یکی از بهترین مدل ها برای اتصال به کنسول بازی است و شما را وسط جریان بازی قرار میدهد.

کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
اولد
مناسب برای :
فیلم و بازی
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2022


بیشتر بخوانید : خرید بهترین تلویزیون با بودجه 15 تا 20 میلیون از دی جی بانه



تلویزیون های میان رده 55 اینچ سونی

تلویزیون های میان رده 55 اینچ سونی پرطرفدارترین تلویزیون های بازار هستند. این تلویزیون ها کیفیت و امکانات بسیار خوبی را ارائه میدهند و علاوه بر آن قیمت مناسبی نیز دارند. بنابراین شما میتوانید با پرداخت هزینه مناسب یک تلویزیون عالی در همه زمینه ها در اختیار داشته باشید. خرید تلویزیون 55 اینچ میان رده سونی برای کسانی که به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت برای تماشای فیلم و بازی هستند مناسب است. این تلویزیون کیفیت تصویر خوبی ارائه میدهد و برای تماشای محتوای HDR گزینه مناسبی است. تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون باعث می شود تا کیفیت تصاویر خوب باشد و شما از تماشای محتوای 4K در این تلویزیون نهایت لذت را ببرید. کیفیت صدای تلویزیون 55 اینچ سونی مدل میان رده نیز خوب است و صدای با کیفیت و فراگیر مجازی را در اختبارتان قرار میدهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون های 55 اینچ میان رده سونی میتوانید روی سایز مورد نظر خود کلیک نمایید.



تلویزیون سونی X80J

تلویزیون سونی X80J سایز 55 اینچ از تلویزیون های میان رده سونی است که قیمت مناسبی دارد. این تلویزیون یک گزینه مناسب برای تماشای محتوای 4K است. اما برای بازی نمیتوانید حساب زیادی روی آن باز کنید. تلویزیون 55 اینچ سونی X80K مدل جدیدتر این تلویزیون در سال 2022 است که امکانات جدیدتری را ارائه میدهد. به طور کلی تلویزیون 55 اینچ سونی X80J برای تماشای محتوای HDR به عنوان یک تلویزیون میان رده خوب است. این تلویزیون هوشمند است و با پشتیبانی از رابط کاربری Google TV امکانات نامحدودی را در اختیارتان قرار میدهد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی مدل X80J به سایت دی جی بانه مراجعه کنید.

کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
تماشای فیلم
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2021


تلویزیون سونی X85K

تلویزیون X85K از تلویزیون های میان رده سونی در سال 2022 است. این مدل یک تلویزیون مناسب برای تماشای محتوای HDR است و از استاندارد جدید دالبی ویژن پشتیبانی میکند. رنگها در این تلویزیون کاملا طبیعی و مانند آنچه در واقعیت است نمایش داده میشوند. همچنین صحنه های اکشن و سریع را با حداقل میزان تاری مشاهده خواهید کرد. همچنین تلویزیون سونی X85K سایز 55 اینچ یک گزینه عالی برای اتصال به کنسول های نسل نهم است. بنابراین اگر گیمر هستید خرید تلویزیون 55 اینچ سونی X85K یک انتخاب درست برای شما خواهد بود. تلویزیون 55 اینچ سونی X85J مدل قدیمی این تلویزیون در سال 2021 است.

کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
فیلم و بازی
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2022


تلویزیون سونی A80K

قیمت تلویزیون سونی A80K ارزان نیست اما آن را میتوان در گروه تلویزیون های میان رده اولد سونی سایز 55 اینچ قرار داد. خرید تلویزیون 55 اینچ سونی A80K برای افرادی که به دنبال یک تلویزیون اولد میان رده برای تماشای فیلم و بازی هستند یک گزینه عالی خواهد بود. این تلویزیون تمام امکاناتی که شما از یک تلویزیون هوشمند و با کیفیت انتظار دارید را ارائه میدهد. تلویزیون سونی A80K سایز 55 اینچ کنتراست تصویر فوق العاده ای ایجاد میکند و یکی از بهترین تلویزیون برای پخش محتوای HDR به صورت با کیفیت است. خرید تلویزیون سونی 55A80K باعث میشود سینما را به خانه برده و با پخش صحنه های واقعی و طبیعی لذت تماشای هرچیزی را برای شما دوچندان خواهد کرد. همچنین این تلویزیون برای اتصال به کنسول های نسل نهم یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X یک تلویزیون عالی به حساب می آید.

کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
اولد
مناسب برای :
فیلم و بازی
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2022


تلویزیون های پایین رده 55 اینچ سونی

قیمت تلویزیون های 55 اینچ پایین رده سونی ارزان است. خرید تلویزیون های پایین رده سونی برای افرادی است که نمی خواهند هزینه ی زیادی را صرف تلویزیون خود کنند. این تلویزیون ها برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی به صورت معمولی و روزمره مناسب هستند و برای استفاده های حرفه ای تر پیشنهاد نمیشوند. سونی برخی تلویزیون های 4K خود را با این ویژگی تولید کرده است. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید باید سراغ خرید تلویزیون های Full HD بروید.



تلویزیون سونی X75K

تلویزیون سونی X75K سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های پایین رده سونی با کیفیت تصویر 4K است. قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی X75K ارزان است و با بودجه پایین نیز میتوانید سراغ خرید آن بروید. این تلویزیون رنگهای طبیعی را نمایش داده و تصاویر را تا حد ممکن صاف و بدون تاری پخش میکند. کیفیت صدای این تلویزیون نیز خوب است و با برخورداری از سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 است صدای قابل قبولی را در حد خود ارائه میدهد.تلویزیون سونی X75K برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و محتوای HDR به صورت معمولی مناسب است و برای استفاده حرفه ای بهتر است سراغ خرید تلویزیون های پرچمدار بروید. تلویزیون سونی X75 نیز مدل سال گذشته این تلویزیون است که میتوانید قیمت آن را در فروشگاه دی جی بانه مشاهده کنید.

کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
تماشای فیلم
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2022


بیشتر بخوانید : کیفیت تصویر تلویزیون های مینی ال ای دی سونی



سخن آخر:

در این مقاله به بررسی قیمت تلویزیون های 55 اینچ سونی در مدل های بالا رده، میان رده و پایین رده پرداختیم. تنوع مدل تلویزیون های سونی در سایت دی جی بانه بسیار زیاد است. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون 55 اینچ سونی را دارید میتوانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات تلویزیون به فروشگاه دی جی بانه مراجعه کنید. ما قیمت جدیدترین تلویزیون های 55 اینچ سونی را در سایت قرار داده ایم تا بتوانید مدل های مختلف را از هر نظر با هم مقایسه کنید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *