تلویزیون های 2018 سونی

تلویزیون های 2018 سونی

با توجه به محبوبیت کمپانی سونی خرید و انتخاب بهترین تلویزیون های 2018 سونی تا اندازه ای مشکل است. این کمپانی به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تلویزیون هوشمند در سال 2018 توانسته است با عرضه تلویزیون OLED و 4K بار دیگر در میان تلویزیون های جدید به خوبی بدرخشد. انتخاب بهترین تلویزیون های 2018 سونی شاید تا اندازه ای سخت به نظر برسد؛ زیرا تمام محصولات جدیدی که توسط کمپانی سونی عرضه شده اند از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار هستند. در بین این محصولات تلویزیون سونی A8F، تلویزیون X9000F سونی و تلویزیون سونی X8500F نسبت به سایر محصولات عرضه شده از محبوبیت بیشتری در بین کاربران خانگی برخوردار هستند. اگر شما هم علاقه مند به بررسی تلویزیون های 2018 سونی هستید، تا انتهای متن با ما همراه باشید و با ویژگی های این محصولات با کیفیت بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون هوشمند سونی سری 2018


بهترین تلویزیون های 2018 سونی
تلویزیون های هوشمند سونی که در سال 2018 ساخته شده اند از قابلیت های منحصر به فردی مانند سیستم عامل اندروید و پردازنده X1 EXTREME بهره مند هستند. این پردازنده نسبت به پردازنده X1 که در نسل قبلی از تلویزیون های سونی استفاده شده بود حدود 40 درصد سریع تر است؛ بنابراین تصاویر با سرعت و کیفیت بهتری در این نمونه از تلویزیون های سونی ارائه می شوند. این پردازنده از قابلیت dual database processing پشتیبانی می کند و قدرت بالایی در پردازش رنگ ها تا عمق 14 بیت دارد. همچنین با وجود سیستم عامل اندروید در تلویزیون های هوشمند سونی سری 2018 به راحتی می توانید اپلیکیشن های گوناگون و بازی های متنوع را بر روی این تلویزیون نصب کنید و از آنها لذت ببرید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نسل از تلویزیون های سونی می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی اشاره کرد. با وجود سیستم عامل اندروید موجود در این نسل از تلویزیون های هوشمند به راحتی می توانید گوشی تلفن همراه هوشمند را به تلویزیون متصل کنید و اطلاعات گوشی را درون تلویزیون مشاهده نمایید. با وجود این که سیستم عامل اندروید بین گوشی های هوشمند و تلویزیون های هوشمند سونی مشترک است به راحتی می توانید برنامه های نصب شده را بروز رسانی کنید. همچنین این سیستم عامل نسبت به سایر سیستم عامل های عرضه شده در تلویزیون های هوشمند کاربر پسندتر است. این نسل از تلویزیون های سونی جهت انجام بازی های 4K طراحی و عرضه شده اند؛ زیرا با توجه به فریم ریت بالا و اینپوت لگ پایینی که تلویزیون های 2018 سونی دارند، کاربر می تواند بازی های مورد علاقه اش را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه هنگی در این تلویزیون ها اجرا کند. از جمله بازی های پرطرفداری که می توان در این نسل از تلویزیون های سونی اجرا کرد می توان به بازی های ارائه شده پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اشاره کرد. از بارزترین مشخصه های تلویزیون های 2018 سونی وجود جستجوی صوتی اندروید و ادغام آن با دستیار صوتی گوگل است. به گونه ای که کافی است شما دستورات مورد نظرتان را در قالب فرامین صوتی برای تلویزیون ارسال کنید تا در کسری از ثانیه آنها را اجرا نماید. از دیگر مشخصات منحصر به فرد تلویزیون های 2018 سونی می توان به صدای فراگیر با کیفیت صدای DSEE اشاره کرد. این کیفیت صدا با استفاده از فناوری S-force در این نسل از تلویزیون ها عرضه شده است. حافظه داخلی تلویزیون جدید 2018 سونی 16 گیگا بایت است و در صورت نیاز می توانید این حافظه را افزایش دهید. همچنین با وجود قابلیت بلوتوث 4.1 می توانید موس و کیبورد را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل نمایید و از تلویزیون مانند یک رایانه شخصی بزرگ و با کیفیت استفاده کنید.

تلویزیون سونی A8F سایز 55 اینچ و 65 اینچ


تلویزیون سونی A8F محصول 2018
اگر قصد دارید از بین تلویزیون های سونی 2018 تلویزیون سونی A8F سایز 55 اینچ و 65 اینچ را خریداری کنید. باید با مشخصات این تلویزیون ها آشنایی کافی داشته باشید. در این قسمت برخی از مشخصات این نمونه از تلویزیون های هوشمند جهت آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته اند. هر دوی این تلویزیون ها از فناوری OLED جهت نمایش تصاویر بهره مند هستند. به همین دلیل زیبایی و ظرافت این نسل از تلویزیون های 2018 سونی نسب به سایر تلویزیون های LED و LCD بیشتر است. همچنین تصاویر تولید شده در صفحه نمایش OLED تلویزیون سونی A8F شفاف تر و واضح تر هستند. تلویزیون سونی A8F از پردازنده قدرتمند X1 EXTREME و سیستم عامل اندروید جهت پردازش اطلاعات دریافتی بهره می گیرد؛ بنابراین این نسل از تلویزیون های هوشمند علاوه بر این که تصاویر را با کمک فناوری 4K و HDR با بالاترین وضوح و کنتراست رنگی به نمایش می گذارند، فرامین کاربر را با حداکثر سرعت ممکن اجرا می کنند. سیستم عامل اندروید موجود در تلویزیون سونی A8F سایز 55 اینچ و 65 اینچ امکان نصب بازی های گوناگون 4K را درون این تلویزیون های هوشمند فراهم می سازد. از این رو نسل جدید تلویزیون هوشمند سونی، سرگرمی و تنوع بسیار زیادی را به همراه خود ارائه می دهد. صداها با وجود فناوری Dolby و S-force به صورت واضح و تفکیک شده به گوش مخاطب می رسند؛ بنابراین به راحتی می توانید سریای های مورد علاقه تان را با صدایی واضح و شفاف تماشا کنید. تلویزیون سونی A8F سایز 55 اینچ و 65 اینچ قابلیت اتصال به کابل LAN،WIFI،USB و HDMI را نیز دارند. از این رو به راحتی می توانید تلویزیون هوشمند جدید سونی را به اینترنت، فلش مموری و لپ تاپ متصل کنید و برنامه های مورد نظرتان را مورد استفاده قرار دهید.

مشخصات تلویزیون X9000F سونی


تلویزیون سونی X9000f محصول 2018
تلویزیون X9000F جزو محصولات 2018 سونی می باشد. از مشخصات تلویزیون سونی X9000F می توان به پردازنده X1 EXTREME، صفحه نمایش TRILUMINOS و سیستم عامل اندروید اشاره کرد. قابلیت 4K و HDR امکان نمایش تصاویر را با حداکثر کیفیت ممکن فراهم می کنند. کنتراست تصاویر به گونه ای است که در هنگام تماشای مناظر زیبا کاربر تصور می کند هم اکنون در محل مورد نظر قرار دارد و از زیبایی تصاویر به نمایش درآمده لذت می برد. صفحه نمایش تلویزیون X9000F سونی با تکنولوژی TRILUMINOS تصویر را واضح تر و شفاف تر از آنچه که هستند به نمایش می گذارد. استفاده از این تکنولوژی در کنار موتور پردازش براویا تصاویر فوق العاده ای تولید می کند که از نظر کیفیت و وضوح از صفحه نمایش تلویزیون های LED یا LCD شرکت های دیگر یک سر و گردن بالاتر هستند. به راحتی می توانید اپلیکیشن های 4k اندرویدی را در تلویزیون X9000F سونی نصب کنید و بدون هیچ گونه هنگی مورد استفاده قرار دهید. هچنین امکان بروز رسانی یا آپدیت این برنامه ها به صورت دوره ای وجود دارد. تنها باید از طریق پورت LAN یا به صورت WIFI به اینترنت متصل شوید و برنامه های مورد نظرتان را بروز کنید. با وجود امکاناتی نظیر پورت های USB و HDMI می توانید فایل های موجود در فلش مموری های گوناگون، هارد اکسترنال یا لپ تاپ را بر روی این تلویزیون هوشمند مشاهده کنید. از دیگر مزایای تلویزیون X9000F سونی می توان به قابلیت به اشتراک گذاری صفحه گوشی های هوشمند با این تلویزیون اشاره کرد. با وجود فناوری صوتی Dolby Digital Plus که در این نسل از تلویزیون های هوشمند 2018 سونی به کار رفته است. صدا با وضوح و کیفیت بالایی به گوش مخاطب خواهد رسید. همچنین با وجود جستجوی صوتی اندروید کافی است دستورات مورد نظرتان در قالب فایل صوتی ارسال کنید تا تلویزیون آن ها را اجرا کند.

مشخصات تلویزیون سونی X8500F


تلویزیون سونی X8500F محصول 2018
یکی از تلویزیون های Sony 2018 تلویزیون سونی X8500F است. این تلویزیون از نوع LED طراحی و عرضه شده است. این تلویزیون نیز مانند سایر تلویزیون های هوشمند جدید کمپانی سونی از پردازنده ی قوی X1 EXTREME در کنار سیستم عامل اندروید جهت پردازش برنامه های موجود بهره گرفته است. برنامه های اندرویدی 4K را می توانید به راحتی درون تلویزیون سونی X8500F نصب کنید و بدون لگ و هنگی استفاده کنید، همچنین می توانید این بازی ها را در بازه های زمانی گوناگون بروز رسانی نمایید. تصاویر درون این تلویزیون با حداکثر وضوح و کیفیت به نمایش گذاشته می شوند. همچنین طیف های مختلف رنگی را می توانید به صورت کاملاً تفکیک شده و مجزا درون این نسل از تلویزیون های هوشمند مشاهده کنید. فناوری 4K به شما این امکان را می دهد که فیلم های مورد علاقه تان را با حداکثر عمق و گیرایی ممکن درون تلویزیون تماشا کنید، بدون این که چشم هایتان احساس خستگی یا ناراحتی داشته باشند. به راحتی می توانید با این تلویزیون به اینترنت متصل شوید و به وب گردی بپردازید، یا این که از طریق درگاه های USB و HDMI فایل های ذخیره شده در هارد اکسترنال یا فلش مموری را تماشا کنید. همچنین می توانید از طریق فناوری بلوتوث 4.1 موس و کیبورد را به طور بی سیم به تلویزیون متصل کنید و مورد استفاده قرار دهید.

تلویزیون های ازران قیمت 2018 سونی


تلویزیون های ارزان قیمت 2018 سونی
تلویزیون های 2018 سونی به علت کیفیت ساخت بالا و استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود قیمت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر ممکن است همه افراد توانایی خرید این تلویزیون ها را نداشته باشند و از طرفی برای استفاده عمومی نیازی به داشتن یک تلویزیون کاملا مجهز و بروز نباشد. برای مثال در حال حاضر یک تلویزیون ال ای دی با کیفیت 4K HDR و امکانات هوشمند می تواند تمام نیاز های فعلی حتی یک گیمر را فراهم آورد. بنابراین سونی برای کسانی که نمی خواهد هزینه ای اضافی پرداخت کنند، تلویزیون های X7000F و X7500F را معرفی نموده است. تلویزیون هوشمند X7000F دارای امکانات کمتر و سیستم عامل لینوکس می باشد و تلویزیون هوشمند X7500F دارای سیستم عامل اندروید می باشد. برای دیدن مشخصات کامل و قیمت تلویزیون های ارزان قیمت 2018 سونی می توانید از لینک های زیر وارد فروشگاه دی جی بانه شوید و خرید خود را انجام دهید.

محصول 2018 W660F تلویزیون Full HD سونی


تلویزیون های ارزان قیمت 2018 سونی W660F
در بین افراد مختلف عده ای بر این باور هستند که تا به امروز محتوای 4K (از جمله فیلم ها و بازی ها و تصاویر با کیفیت 4K) هنوز هم رایج و مرسوم نیستند پس چرا باید متحمل هزینه اضافه شد، می توان با خرید تلویزیون های فول اچ دی با کیفیت مناسب از فیلم ها و بازی ها لذت برد. اما سونی پارا فراتر گذاشته و امکانات بی نظیری را در تلویزیون Full HD خود در سال 2018 گنجانده است. سیستم عامل لینوکس در کنار تکنولوژی HDR که شامل HDR10 و HLG می باشد تنها تعدادی از امکانات فوق العاده تلویزیون Full HD سونی 2018 می باشند. تلویزیون W660F سونی در سایز های 43 و 50 اینچ تولید می شوند و به طور یقین یکی از بهتری تلویزیون های مرقون به صرفه می باشد. قیمت تلویزیون سونی W660F یکی از فاکتور های اصلی این انتخاب نسبت به تلویزیون های گران قیمت می باشد. شما می توانید جهت مشاهده قیمت و مشخصات تلویزیون W660F سونی از لینک های زیر استفاده نمایید.

قیمت تلویزیون های 2018 سونی


قیمت تلویزیون های 2018 سونی
با توجه به این که محصولات سونی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قیمت تلویزیون های 2018 سونی به طور کلی گرانتر از تلویزیون های هم رده خود می باشد و در فروشگاه های مختلف متفاوت خواهد بود. به دلیل این نوسان قیمتی که در عرضه تلویزیون های 2018 سونی وجود دارد. بهترین راه مراجعه به وب سایت دی جی بانه و مقایسه قیمت تلویزیون سونی در این فروشگاه با سایر فروشگاه های عرضه کننده محصولات سونی است. قیمت تلویزیون های 2018 سونی بسیار ارزن تر از سایر فروشگاه های اینترنتی در دی جی بانه عرضه می شود. این فروشگاه جهت تضمین کیفیت محصولات عرضه شده گارانتی 10 روزه تعویض در کنار گارانتی ۱۲ ماه بیمه ایران حتی در صورت شکستگی صفحه نمایش را برای مشتریان در نظر گرفته است. بنابراین با خیال راحت می توانید تلویزیون مد نظرتان را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *