LG ThinQ چیست؟ | خانه هوشمند با برنامه ThinQ ال جی

LG ThinQ چیست؟ | خانه هوشمند با برنامه ThinQ ال جی

ال جی محصولات هوشمند خود را به فناوری ها و قابلیت های مختلفی مجهز کرده است. برنامه LG ThinQ یکی از برنامه هوشمند این شرکت است که برای کنترل لوازم خانگی میتوان از آن استفاده کرد. این برنامه به شما اجازه میدهد از کیلومترها دورتر به مدیریت و تنظیمات لوازم هوشمند منزل خود بپردازید.
برنامه هوشمند ThinQ ال جی به شما کمک می کند تا راحت تر لوازم خانگی خود را کنترل و مدیریت نمایید. در ادامه مقاله دی جی بانه به معرفی کامل این برنامه در محصولات هوشمند ال جی میپردازیم. همچنین شما را با مزیت های این برنامه آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.



LG ThinQ چیست؟

LG ThinQ یک برنامه برای کنترل لوازم خانگی هوشمند ال جی است. با استفاده از این برنامه میتوانید کنترل خانه خود را در دست بگیرید. ال جی با استفاده از این برنامه به شما اجازه میدهد از راه دور تمام وسایل خانگی هوشمند مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، کولر گازی و … را مدیریت کنید.
این برنامه که در گذشته با نام SmartThinQ شناخته میشد قابلیت نصب روی گوشی تلفن همراه هوشمند را دارد. بنابراین میتوانید از فاصله دورتر، خانه خود را به راحتی تحت کنترل داشته باشید. همچنین میتوانید با استفاده از این برنامه کارها را اولویت بندی کنید.
برنامه LG ThinQ برای سیستم عامل اندروید و iOS توسعه یافته است. بنابراین میتوانید آن را به راحتی روی گوشی موبایل خود نصب کرده و از امکانات جذاب آن بهره مند شوید.



تجربه یک خانه هوشمند با LG ThinQ

با استفاده از برنامه LG ThinQ میتوانید خانه مجازی خود را راه اندازی کنید. اتاق ها را ساماندهی کرده و دستگاه های هوشمند خود را به برنامه اضافه کنید. این برنامه امکان دسترسی همیشگی شما به خانه و لوازم هوشمند ال جی را امکان پذیر میکند. برای استفاده از این نرم افزار LG ThinQ تنها نیاز به اینترنت دارید.

خانه هوشمند با LG ThinQ


بیشتر بخوانید : برنامه SmartThings سامسونگ چیست؟



LG ThinQ در لوازم خانگی هوشمند ال جی

شما میتوانید ماشین لباسشویی ال جی خود را به نرم افزار LG ThinQ اضافه کنید. البته باید ماشین لباسشویی شما هوشمند باشد و از این قابلیت نیز پشتیبانی کند. سپس میتوانید با گوشی خود زمان شروع بکار ماشین لباسشویی را تعیین کنید. همچنین پس از پایان کار اعلان پایان را دریافت کنید. این برنامه به شما اجازه میدهد برنامه شستشو را مشخص کرده و دمای آب را تعیین کنید. همچنین به سایر تنظیمات ماشین لباسشویی نیز دسترسی خواهید داشت.
شما میتوانید قبل از رسیدن به خانه، با استفاده از برنامه LG ThinQ کولر گازی ال جی خود را روشن کنید. همچنین میتوانید جارو برقی رباتیک خود را از راه دور کنترل کنید تا همیشه یک خانه تمیز در اختیار داشته باشید. این برنامه به شما اجازه میدهد برای صرفه جویی در مصرف انرژی، زمانی که خارج از خانه هستید حالت ذخیره انرژی را فعال کنید.



LG ThinQ در تلویزیون ال جی

ال جی تلویزیون های هوشمند خود را به برنامه LG ThinQ مجهز کرده است. شما میتوانید با دانلود و نصب این برنامه روی گوشی موبایل به راحتی تلویزیون ال جی خود را مدیریت کنید. این برنامه موبایل شما را به یک ریموت کنترل تبدیل میکند. شما میتوانید با این برنامه محتوای گوشی خود را روی تلویزیون منعکس کنید. همچنین میتوانید به کنترل صدا، تعویض شبکه، خاموش و روشن کردن تلویزیون و بسیاری از امکانات دیگر دسترسی داشته باشید.



پشتیبانی از فرمان صوتی در برنامه LG ThinQ

برنامه LG ThinQ از فرمان صوتی و دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی میکند. به این ترتیب با صحبت کردن میتوانید به مدیریت لوازم خانگی هوشمند خود بپردازید. این برنامه به شما اجازه میدهد با صدای خود و با راحت ترین روش دستگاه های مورد نظر خود را کنترل کنید.
LG ThinQ را میتوان جزو اولین برنامه ها در تلفن همراه، برای کنترل لوازم خانگی هوشمند نام برد که قابلیت تشخیص صدا و فرمان صوتی دارد. این برنامه به کاربران اجازه میدهد تا از طریق دستورات صوتی لوازم خانگی خود را کنترل و مدیریت کنند. البته دسترسی به این قابلیت بسته به منطقه جغرافیایی مختلف، ممکن است متفاوت بوده و یا در دسترس نباشد.



بیشتر بخوانید : نحوه اتصال گوشی به تلویزیون های سونی



قابلیت دانلود برنامه های جدید برای لوازم خانگی با LG ThinQ

LG ThinQ قابلیت دانلود برنامه های جدید برای دستگاه مورد نظرتان را دارد. شما میتوانید از طریق بارکد روی غذاهای آماده و منجمد، دستور پخت آنها را مستقیم به اجاق گاز هوشمند ال جی منتقل کنید. بعد از آشپزی هم دستور پخت اسکن شده را در بخش My Recipes این برنامه ذخیره کرده تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید. همچنین میتوانید برنامه های جدیدی برای ماشین لباسشویی خود دانلود کنید. سپس از آنها برای شستشو استفاده کنید.



خرید از فروشگاه با LG ThinQ

شما میتوانید با استفاده از برنامه LG ThinQ به صورت مستقیم از فروشگاه خریدهای خود را انجام دهید. شما با متصل شدن به حساب کاربری میتوانید از فروشگاه های آنلاین مانند آمازون خرید کنید. همچنین میتوانید سفارش های قبلی خود را دوباره ثبت کنید. این برنامه زمانی که پیشنهاد ویژه ای برای خرید وجود داشته باشد نیز آن را به شما اطلاع میدهد. متاسفانه این قابلیت در حال حاضر در کشور ما به دلیل برخی از محدودیت ها غیرفعال است.



قابلیت عیب یابی هوشمند برنامه LG ThinQ

برنامه LG ThinQ قابلیت عیب یابی هوشمند دارد. این برنامه تمام دستگاه های متصل را چک میکند و در صورت بروز هرگونه مشکلی آن را با هشداری به شما اعلام خواهد کرد. بنابراین شما میتوانید در سریع ترین زمان به رفع آن بپردازید و از خرابی های احتمالی جلوگیری کنید.
عیب یابی هوشمند اپلیکیشن LG ThinQ کمک میکند تا در صورت بروز مشکل بلافاصله راه حل مناسبی برای آن پیدا کنید. همچنین راهکارهای مختلفی را برای رفع مشکل ایجاد شده ارائه میدهد.



سوالات متداول

برنامه LG ThinQ برای اتصال گوشی های هوشمند اندروید و iOS به لوازم خانگی هوشمند ال جی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و … به کار میرود.

این دو برنامه تفاوتی با یکدیگر ندارند. برنامه LG ThinQ نسخه جدید برنامه SmartThings در لوازم هوشمند ال جی است.

خیر. این برنامه تنها در لوازم هوشمند ال جی به کار رفته است. همچنین برای اتصال به برنامه LG ThinQ باید دستگاه خود را به شبکه اینترنت وای فای متصل کنید.



سخن آخر:

پشتیبانی از برنامه LG ThinQ را میتوان یکی از بهترین قابلیت های به کار رفته در محصولات هوشمند ال جی دانست. با دانلود و نصب این برنامه روی تلفن همراه هوشمند خود حتی از راه دور نیز میتوانید لوازم هوشمندی که از این تکنولوژی پشتیبانی میکنند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل کنید.
شما حتی می توانید از طریق اینترنت هنگامی که خارج از خانه هستید نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. برنامه LG ThinQ برای سیستم عامل اندروید و IOS قابل دسترسی است و به راحتی میتوانید روی هر موبایلی از آن استفاده کنید. در صورتی که شما نیز تجربه کار با این برنامه هوشمند را دارید نظر خود را برای ما ارسال کنید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *