بررسی و خرید تلویزیون سونی X8500F

تلویزیون سونی X8500F یک تلویزیون LED یا کیفیت تصویر 4K و پنل IPS می باشد. این تلویزیون همچنین با نام های X850F و XF85 نیز شناخته می شود. تلویزیون X8500F یکی از محصولات 2018 شرکت سونی است. این تلویزیون از تکنولوژی HDR برخوردار است و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. بلندگوهای تلویزیون سونی X8500F دارای توان خروجی 20 وات می باشند. تلویزیون هوشمند سونی X8500F دارای سیستم عامل اندروید تی وی می باشد. حافظه داخلی آن 16 گیگ است. این سیستم عامل امکان دانلود از فروشگاه گوگل را دارد. این تلویزیون در سایز 65 اینچ مورد بررسی قرار گرفت اما در سایز های 75 و 85 اینچ نیز در بازار موجود می باشد. شما می توانید ویدئو بررسی تلویزیون سونی X8500F را در اینجا تماشا کنید.

طراحی تلویزیون سونی X8500F


تلویزیون سونی X8500F طراحی فوق العاده ای دارد و خیلی شبیه به تلویزیون X9000F می باشد. پایه های تلویزیون نیز به خوبی طراحی شده و فضای کافی برای قرار دادن ساندبار در جلوی تلویزیون وجود دارد. تلویزیون X8500F باریک است و برای کسانی که قصد دارند این تلویزیون را روی دیوار نصب کنند بسیار مناسب می باشد. دکمه های کنترلی تلویزیون در قسمت پشت و لبه سمت چپ تلویزیون قرار گرفته است و هنگام نصب روی دیوار دسترسی به این دکمه ها کمی مشکل می باشد. حاشیه های تلویزیون نیز باریک و شیک طراحی شده است. پورت های در قسمت پشت و کناری تلویزیون قرار دارند. دسترسی به این پورت ها تقریبا آسان می باشد. شما می توانید کابل ها و اتصالات خود را درون پایه های تلویزیون X8500F مخفی کنید. این پایه ها کمک می کنند تا از بهم ریختگی کابل ها جلوگیری شود و ظاهر تلویزیون حفط شود.

کیفیت تصویر تلویزیون X8500F


تلویزیون X8500F به علت استفاده از پنل IPS و کنتراست بومی پایینی که دارد برای اتاق های تاریک و محیط کم نور مناسبت نمی باشد. هنگام تماشای تلویزیون در اتاق تاریک رنگ مشکی به رنگ خاکستری متمایل می شود. توجه داشته باشید که سایز 85 اینچ این تلویزیون دارای پنل VA می باشد و ما انتظار داریم که از کنتراست بومی خوبی برخوردار باشد. تلویزیون سونی X8500F از تکنولوژی تاریکی موضعی یا Local Dimming برخوردار است و این موضوع از ایجاد سایه تصاویر در صحنه های تاریک جلوگیری می کند. هنگامی که از زوایای مختلف به تماشای تلویزیون می پردازید دقت تصاویر حفظ می شود. با توجه به میزان روشنایی حدود 400 نیت، هنگام تماشای آن در اتاق های پر نور مشکلی نخواهید داشت. زمان پاسخگویی و تاخیر ورودی این تلویزیون بسیار خوب است و برای بازی کاملا مناسب می باشد.

تلویزیون هوشمند سونی X8500F


تلویزیون هوشمند سونی X8500F امکانات فوق العاده ای در اختیارتان قرار میدهد. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید مخصوص سونی برخورا است و حافظه داخلی آن 16 گیگ است. همچنین امکان دانلود و نصب مجموعه بزرگی از برنامه ها از طریق گوگل پلی وجود دارد. دکمه مخصوص دستیار صوتی گوگل روی ریموت کنترل تلویزیون X8500F وجود دارد. شما با فشردن آن می توانید دستورات صوتی خود را به تلویزیون ارسال کنید.

صدای تلویزیون سونی X8500F


کیفیت صدا در تلویزیون سونی X8500F به لطف تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار خوب است. اما بلندی صدا با توجه به اینکه در این تلویزیون از باس استفاده نشده است زیاد نمی باشد. بنابراین اگر به دنبال تجربه صدای بی نظیر هستید لازم است یک سیستم صوتی یا ساندبار در کنار این تلویزیون تهیه نمایید. بلندگو های این تلویزیون به طور کلی توان خروجی 20 وات را دارند و صدایی شفاف و فراگیر را تولید می کنند. همانطور که در بررسی ویدئویی بالا تماشا کردید تلویزیون سونی X8500F یکی از تلویزیون های با کیفیت 2018 سونی می باشد. این تلویزیون برای محیط های بزرگ و اتاق های پر نور مناسب است. با توجه به زمان پاسخگویی و اینپوت لگ پایین این تلویزیون برای گیمر ها گزینه مناسبی می باشد. کیفیت صدا در تلویزیون X8500F متوسط است اما اگر به دنبال صدای حرفه ای هستید نیازمند تهیه سیستم صوتی جداگانه می باشد. از نظر درگاه های ورودی و امکانات هوشمند نیز کاملا مجهز است و تمام نیازهای شما را مرتفع می سازد. برای دیدن مشخصات کامل این تلویزیون می توانید از لینک های زیر وارد فروشگاه دی جی بانه شوید و در همانجا سفارش خود را ثبت کنید .

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *