بررسی تلویزیون سامسونگ Q8F

تلویزیون سامسونگ Q8F یک تلویزیون ال ای دی است. سامسونگ با بهبود عملکرد تکنولوژی ال ای دی آن را با نام QLED معرفی می کند. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می باشد. تلویزیون Q8F یکی از محصولات 2018 شرکت سامسونگ است. تلویزیون Q8F از فرمت HDR پشتیبانی می کند و تصاویر خارق العاده ای به نمایش می گذارد. این تلویزیون مجهز به سنسور Motion Eye نیز می باشد. پایه تلویزیون سامسونگ Q8F دارای قابلیت مخفی کردن کابل می باشد. کیفیت تصویر و رنگ های تولید شده بسیار جذاب و طبیعی هستند. عمق رنگ مشکی در این تلویزیون قابل قبول است و کنتراست خوبی ایجاد می کند. شما می توانید ویدئو بررسی مربوط به تلویزیون سامسونگ Q8F را در اینجا مشاهده نمایید. همچنین از لینک های زیر جهت خرید تلویزیون سامسونگ Q8F به فروشگاه دی جی بانه مراجعه نمایید.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q8F


تلویزیون سامسونگ Q8F با ویژگی Ambient
تلویزیون سامسونگ Q8F طراحی بی نظیری دارد. وقتی از روبرو به تلویزیون نگاه می کنید تنها چیزی که توجه شما را جلب می کند تصویر تلویزیون است. حاشیه های تلویزیون Q8F بسیار باریک و به رنگ نقره ای است. سامسونگ نام این طراحی را 360 درجه می نامد. همچنین این تلویزیون دارای ویژگی منحصر به فردی به نام Ambient برخوردار است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که هنگام خاموش بودن تلویزیون از صفحه نمایش آن برای نمایش ساعت، تاریخ، عکس و … استفاده شود. تلویزیون در حالت Ambient مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. شما می توانید از تلویزیون نصب شده روی دیوار خود به عنوان قاب عکس نیز استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این تلویزیون نمایش بدون مرز تصاویر است به صورتی که تصویر نمایش داده شده روی صفحه نمایش با محیط اطراف آن (دیوار) ادغام می شود.

کیفیت تصویر تلویزیون Q8F


کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ Q8F
تلویزیون سامسونگ Q8F از نوع LED می باشد و کیفیت تصویر آن 4K است. کیفیت تصویر و رنگ ها در این تلویزیون طبیعی و زنده هستند. با توجه به میزان روشنایی صفحه نمایش بالای این تلویزیون تصاویر شفاف و پر از جزئیات هستند. تلویزیون Q8F همچنین از HDR پشتیبانی می کند و کنتراست فوق العاده ای در صحنه هایی که بخشی از آن تاریک و بخشی روشن است، ایجاد می کند. تصاویر حرکتی در این تلویزیون بسیار روان و صاف پخش می شوند. تصاویر در حال حرکت تنها کمی تار می شوند که این میزان ظبیعی و قابل چشم پوشی است. زاویه دید این تلویزیون عالی است و دقت تصاویر از زوایای مختلف حفظ می شود. این تلویزیون با توجه به ویژگی هایی که دارد برای گیمر ها گزینه مناسبی می باشد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ Q8F


تلویزیون هوشمند سامسونگ Q8F با سیستم عامل تایزن
تلویزیون هوشمند سامسونگ Q8F از سیستم عامل تایزن برخوردار است. این سیستم عامل امکاناتی نظیر وب گردی، پخش زنده برنامه های تلویزیون از طریق اینترنت، نصب برخی از برنامه ها از فروشگاه سامسونگ و … را در اختیار شما قرار میدهد. سامسونگ شیوه جدیدی برای راه اندازی اولیه تلویزیون معرفی نموده است. شما می توانید از طریق برنامه Smart Things سامسونگ تلویزیون را راه اندازی کنید و ویژگی های مختلف آن را کنترل نمایید. ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ Q8F از قابلیت دستور صوتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای دستیار صوتی بیکسبی می باشد. دستیار صوتی بیکسبی به اندازه دستیار های دیگر عملکرد هوشمندانه ای ندارد اما کارایی که می تواند را به خوبی انجام می دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ Q8F


کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ Q8F
کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ Q8F به نسبت تلویزیون های دیگر ضعیف نیست. توان خروجی این تلویزیون به صورت کلی 40 وات می باشد. اکثر تلویزیون های جدید از کیفیت صدای متوسطی برخوردار هستند و برای داشتن صدای فراگیر و بلند تر به همراه باس احتیار به یک سیستم صوتی یا ساندبار دارید. تلویزیون سامسونگ Q8F نیز ازین قاعده مستثنی نیست. با توجه به ابعاد این تلویزیون انتظار صدایی بلند تر و فراگیر تر داشتیم اما شما می توانید در کنار آن از یک ساندبار با کیفیت استفاده کنید و صدای فوق العاده ای را به این تلویزیون ببخشید. تلویزیون سامسونگ Q8F یک تلویزیون فوق العاده برای انجام همه کارها می باشد. این تلویزیون به کسانی که می خواهد در شرایط نوی مختلف به تماشای تلویزیون بپردازند یا کسانی که می خواهند تلویزیون خود را به محیط خانه و دکوراسیون خود هماهنگ کنند توصیه می شود. همچنین با توجه به زاویه دید بالا در کنار کیفیت تصویر 4K HDR و همچنین کنتراست فوق العاده، این تلویزیون برای گیمر ها نیز توصیه می شود. از نظر درگاه های ورودی نیز این به پورت های مورد نیاز امروزی و به تعداد مناسب مجهز می باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید تلویزیون سامسونگ Q8F می توانید از لینک های زیر وارد فروشگاه دی جی بانه شوید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *