بررسی سیستم صوتی سونی MHC-V90DW

بررسی سیستم صوتی سونی MHC-V90DW

سیستم صوتی سونی MHC-V90DW که با نام اختصاری V90 نیز شناخته شده است، جزو سیستم صوتی حرفه ای Hi-Fi سونی مخصوص مهمانی ها و جشن ها است که در سال 2018 معرفی شده است. سیستم صوتی MHC-V90DW ویژگی های جالب و سرگرم کننده ای برای جشن ها در اختیار شما قرار می دهد. قدرت صدا و کیفیت صدای سیستم صوتی V90 عالی است و به راحتی شما قدر خواهید بود یک شب عالی را بوجود بیاورید. با توجه به حجم صدای تولیدی این سیستم انتظار ابعاد بزرگی از آن را داریم. این سیستم برای دو گروه از افراد مناسب است، افرادی که عاشق جشن ها و مهمانی ها هستند و افرادی که به دنبال یک سیستم صوتی حرفه ای، بزرگ و زیبا برای استفاده در منزل می گردند. اگر شما جزو این دو گروه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با هم به معرفی و بررسی سیستم صوتی سونی MHC-V90DW بپردازیم.

طراحی سیستم صوتی سونی MHC-V90DW


سیستم صوتی سونی HMC-V90DW
سیستم صوتی سونی V90 ظاهر شیک و البته بزرگی دارید. ارتفاع سیستم صوتی V90DW سونی حدود 170 سانتیمتر یا 5.6 فوت و به طور کلی به بلندی قد یک انسان است. اما نگران نباشید قسمت بالایی این سیستم صوتی قابل جدا شدن است و به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید. دستگیره و چرخ های تعبیه شده در سیستم صوتی MHC-V90DW به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید آن را با خود به مهمانی ببرید. شاید با خود بپرسید که چرا تا این اندازه ارتفاع این سیستم صوتی بلند است؟ یکی از دلایل این موضوع این است که صدا را به خوبی پخش کند. بلندگو های زاویه دار آن صدا را با زاویه 20 درجه در محیط پخش می کنند تا در تمام نقاط اتاق صدای یکسانی را تجربه کنید. این در حالی است که بلند گوهای میانی این سیستم صوتی وظیفه افزایش پرتاب صدا تا محدوده بیشتر را بر عهده دارند تا صدا کاملا در محیط پخش شود. در این سیستم صوتی 4 توییتر 5 سانتی متری، چهار بلندگوی متوسط که قطر 13 سانتی متر دارند و دو ساب ووفر 25 سانتی بزرگ در پایه به کار رفته است. این ترکیب برای تولید صدای قدرتمند و بم غنی و همچنین تولید صدای پس زمینه بلند برای کنسرت مناسب است. سونی میگوید که صدای خروجی این سیستم صوتی تقریبا 2000 وات است و با توجه به آنچه که در بررسی ها دیدیم، به نظر درست است.

امکانات و ویژگی های سیستم صوتی سونی V90


امکانات و ویژگی های سیستم صوتی سونی HMC-V90DW
سیستم صوتی سونی مدل MHC-V90DW از سرویس های موسیقی مانند Chromecast و Spotify نیز پشتیبانی می کند. همچنین رنگ بلندگو ها و سابووفر ها با توجه به آهنگ در حال پخش تغییر رنگ پیدا می کنند و حالت رقص نور را ایجاد می کنند. برای کنترل رنگ ها و استفاده از ویژگی نمونه برداری صدا و حالت DJ، سونی برنامه ای به نام Fiestable را توسعه داده است که با اتصال آن به برنامه Music Center می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید. حتی می توانید با استفاده از ژست های حرکتی موسیقی را کنترل نمایید. در حالی که اکثر ویژگی ها مانند تغییر سطح میکروفن/گیتار، همگام سازی بلوتوث یا نورپردازی مهمانی به صورت لمسی قابل کنترل هستند، کنترل پخش آهنگ بر پایه ژست های حرکتی می باشد. بنابراین می توانید انگشت خود را روی دایره سفید نشان داده شده در تصویر قرار دهید. حرکت در جهت عقربه های ساعت صدا را بلند میکند و در خلاف جهت عقربه ها صدا را کم می کند. آهنگ را می توان با کشیدن به چپ یا راست تغییرداد و با حرکت کف دست روی دایره موسیقی را متوقف یا پخش کرد. جهت دانلود برنامه Fiestable و Music Center برای سیستم عامل اندروید و IOS می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

حالت کارائوکه در سیستم صوتی سونی MHC-V90DW


حالت کارائوکه در سیتسم صوتی سونی V90DW
برای علاقه مندان به مهمانی همچنین این اسپیکر دارای حالت کارائوکه است و حتی در صورت نیاز می توانید گیتار و میکروفن به آن متصل کرده و شروع به نواختن و آواز خوانی کنید. این ویژگی ها باعث می شوند تا سیستم صوتی سونی V90 به یک ایستگاه سرگرمی تبدیل شود. می توانید با دوستان خود در مهمانی مسابقه دهید و امتیاز بگیرید و یا تبدیل به یک سوپر استار شوید. سیستم صوتی سونی V90 مهمانی شما را به یک شب خاطره انگیز برای همه تبدیل می کند.

صدای بیشتری می خواهید؟ سیستم صوتی سونی V90 مشکل را حل می کند


اتصال 10 سیستم صوتی به سیستم صوتی سونی HMC-V90DW
طبق گفته سونی صدای تولید شده توسط سیستم صوتی V90 حدود 2000 وات است. بنابراین این حجم از قدرت صدا می تواند به راحتی یک مهمانی را بچرخاند. اما اگر به هر دلیلی احساس کردید که به صدای بیشتری احتیاج دارید می توانید به راحتی سیستم صوتی V90 خود را به سیستم های صوتی دیگر متصل نموده و از حجم صدای بیشتر و با کیفیت تری برخوردار شوید. سیستم صوتی MHC-V90DW سونی قابلیت اتصال به 10 دستگاه سازگار با خود را دارد. بنابراین با خیال راحت می توانید مهمانی و جشن های بزرگ خود را با صدای بیشتری پر کنید. یا اگر دی خانه از سیستم صوتی MHC-V90DW استفاده می کنید می توانید این سیستم صوتی را به سیستم های صوتی دیگر اتاق ها متصل کرده و در همه جای خانه از کیفیت بالای صدا لذت ببرید. در نهایت با توجه به دقت، کیفیت و بلندی صدایی که سیستم صوتی سونی MHC-V90DW تولید می کند ارزش خرید بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال یک سیستم عالی برای برپایی مهمانی یا جشن می گردند بسیار مناسب است. شما می توانید از لینک زیر قیمت سیستم صوتی سونی MHC-V90DW را مشاهده نمایید و جهت خرید آن با قیمت ارزان از فروشگاه دیجی بانه اقدام نمایید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *