بهترین تلویزیون های 2018

بهترین تلویزیون های 2018

با پشت سر گذاشتن سال 2018 اکنون زمان خوبی برای نگاه کردن به تلویزیون های 2018 است. همراه با آغاز سال جدید اتفاقات هیجان انگیزی به وقوع پیوست. تولید کنندگان در تلاشند محصولات جدیدی را برای سال 2019 اراده دهند. اگر شما قصد خرید تلویزیون جدید دارید زمان خوبی برای این کار است. زیرا قیمت تلویزیون های 2018 تا زمان عرضه تلویزیون های 2019 به بازار نسبتا پایین تر خواهد بود. ما 80 تلویزیون را تست کردیم، و در ادامه بهترین تلویزیون های 2018 موجود در بازار در ماه مارچ 2019 را معرفی می نماییم. همچنین بهترین تلویزیون های 4K و بهترین تلویزیون های هوشمند را می بینیم.


تلویزیون ال جی B8 یکی از بهترین تلویزیون های 2018


تلویزیون ال جی B8 یکی از بهترین تلویزیون های 2018 است

اگر می خواهید بهترین تلویزیون موجود در بازار را داشته باشید، تلویزیون B8 ال جی را ببینید. تلویزیون ال جی B8 بهترین تلویزیون OLED 4K سال 2018 می باشد که تصاویری با کیفیت استثنایی ارائه می دهد و در اتاق های با نور کم و تاریک به خوبی عمل می کند. این تلویزیون همچنین در اتاق های پرنور نیز به خوبی عمل می کند. هر چند اگر پنجره های زیادی داشته باشید و میزان روشنایی اتاق زیاد باشد قادر نیست به خوبی انعکاس نور را خنثی کند. این تلویزیون با داشتن صفحه نمایش اولد دارای زاویه دید گسترده نیز می باشد و کیفیت تصاویر از زاویه های مختلف کاهش پیدا نمی کند. این تلویزیون در سایز 55 اینچ و 65 اینچ تولید می شود. تلویزیون ال جی B8 همچنین دارای Input Lag پایینی است و زمان پاسخگویی بسیار خوبی دارد. به طوریکه تصاویر در صحنه های سریع، کاملا واضح و شفاف بدون ذره ای تاری به نظر می رسد. البته ممکن است بعضی افراد هنگام تماشای فیلم های P24 از دستگاه های پخش Blu-ray دچار مشکل شوند. اگر این موضوع شما را نگران کرده است باید به اطلاع شما برسانیم که این تلویزیون دارای ویژگی هایی است که باعث می شود تا حدودی این مشکل رفع شود. یکی از این ویژگی ها اضافه کردن فریم سیاه بین فریم های یک فیلم می باشد و دیگری تکنولوژی Motion interpolation می باشد که با فعال کردن آنها تصاویری شفاف و صاف را شاهد خواهید بود. متاسفانه در تلویزیون B8 نیز با تماشای تصاویر ثابت به صورت طولانی، احتمال ایجاد پیکسل سوختگی وجود دارد اما در استفاده های معمولی برای اکثر افراد مشکلی پیش نخواهد آمد. تلویزیون های OLED ال جی مانند C8 و E8 نیز به اندازه تلویزیون B8 خوب هستند. برای مشاهده قیمت تلویزیون ال جی B8 و همچنین بررسی مشخصات آن می توانید به لینک های مربوطه مراجعه کنید.


تلویزیون ویزیو سری P یکی از بهترین تلویزیون های 2018


تلویزیون Vizio سری P یکی از بهترین تلویزیون های 2018

اگر ترجیح می دهید تلویزیونی انتخاب کنبد که خطر پیکسل سوختگی نداشته باشد تلویزیون Visio سری P Quantom بهترین تلویزیون ال ای دی است که تاکنون بررسی کردیم. این تلویزیون کیفیت تصویر عالی ارائه می دهد و صحنه های سریع را به خوبی به نمایش می گذارد. این تلویزیون زمان پاسخگویی بسیار پایینی دارد و مانند تلویزیون های OLED سریع است و همچنین از Input Lag پایینی نیز برخوردار است. بنابراین برای اتصال به کنسول های بازی بسیار مناسب می باشد. این تلویزیون یکی از تلویزیون های همه فن حریفی است که تا کنون بررسی کرده ایم. به لطف کنتراست محلی و Local Dimmingعملکرد بسیار خوبی در اتاق تاریک دارد. در عین حال به لطف مدیریت خوب انعکاس نور و روشنایی بالای صفحه نمایش در هر دو حالت SDR و HDR در اتاق پرنور بسایر خوب عمل می کند. متاسفانه تلویزیون Visio سری P ویژگی های هوشمند پیشرفته ای ندارد و راهی برای نصب برنامه های مختلف روی این تلویزیون وجود ندارد. همچنین مانند تلویزیون های OLED دارای زاویه دید وسیع نیست و در حال حاضر تنها در سایز 65 اینچ در دسترس است. این تلویزیون به سختی در بازار پیدا می شود. به طور کلی این تلویزیون می تواند طرفداران زیادی داشته باشد و تلویزیون خوبی است.


تلویزیون سونی X9000F یکی از بهترین تلویزیون های 2018


تلویزیون سونی X9000F یکی از بهترین تلویزیون های 2018

تلویزیون ال ای دی سونی X9000F بهترین تلویزیون میان رده در بازار است. تلویزیون X9000F یک تلویزیون 4K HDR با صفحه نمایش LED با کیفیت تصویر خوب، نمایش عالی صحنه های سریع و Input Lag پایین است. این تلویزیون همچنین دارای ویژگی های هوشمند عالی با رابط کاربری آسان وامکان نصب برنامه های اندروید از طریق فروشگاه Google Play است. به لطف کنتراست محلی عالی، تلویزیون سونی در اتاق تاریک عالی به نظر می رسد. اما ویژگی local dimming در این تلویزیون به اندازه تلویزیون Visio سری P Quantom پیشرفته نیست. میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون X9000F به اندازه تلویزیون ویزیو سری p Quantom نیست، اما این تلویزیون روشنایی صفحه نمایش خوبی دارد و می تواند به راحتی اکثر جلوه های ویژه را نمایش دهد. متاسفانه این تلویزیون هیچ یک از ویژگی های جدید بازی مانند VRR را پشتیبانی نمی کند و کیفیت تصاویر از زاویه مختلف کاهش می یابد. به طور کلی، این محصول یکی از بهترین تلویزیون هایی 2018 است که تا به امروز تست کردیم. تلویزیون سونی X9000F یک تلویزیون عالی در بین تلویزیون های میان رده می باشد که علاقه مندان زیادی دارد. این تلویزیون در سایز های 49 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ تولید می شود. شما می توانید قیمت تلویزیون سونی X9000F را از لینک مربوط به آن مشاهده نمایید.


تلویزیون سامسونگ NU8000 یکی از بهترین تلویزیون های 2018


تلویزیون سامسونگ NU8000 یکی از بهترین تلویزیون های 2018

اگر شما تلویزیون X9000F سونی را دوست دارید اما به دنبال تلویزیونی با عملکرد بهتر برای بازی هستید، به شما تلویزیون سامسونگ NU8000 را پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون 4K در هنگام بازی به لطف Input Lag پایین و پشتیبانی از تکنولوژی AMD FreeSync عملکرد خوبی دارد. این تکنولوژی با تنظیم میزان Refresh صفحه نمایش تجربه تصویری صاف، تجربه بازی روان و بدون مشکل را تضمین می کند و برای گیمرهای کنسول Xbox One عالی است. متاسفانه عملکرد تلویزیون NU8000 در اتاق های کم نور و تاریک خوب به نظر نمی رسد و محدودیت هایی در ویژگی Local Dimming دارد. به طور کلی این تلویزیون 4K برای بازی عالی است و طرفداران زیادی دارد. شما می توانید از لینک مربوطه قیمت تلویزیون سامسونگ NU8000 را مشاهده نموده و به بررسی مشخصات آن بپردازید و جهت خرید تلویزیون NU8000 یکی از بهترین تلویزیون های 2018، به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید.


تلویزیون تی سی ال سری 6 یکی از بهترین تلویزیون های 2018


تلویزیون تی سی ال سری 6 مدل های R613، R615 و R617 بهترین تلویزیون های 2018 ارزان قیمت

تلویزیون تی سی ال سری 6 یکی از بهترین تلویزیون های 2018 ارزان قیمتی است که تا به امروز تست شده و برای کسانی مناسب است که بودجه کمی برای خرید تلویزیون دارند. این محصول تصاویر را با کیفیت عالی، با کنتراست محلی بسیار خوب و شفافیت و وضوع عالی ارائه می دهد. این تلویزیون از X9000F نیز روشن تر است. تلویزیون تی سی ال R617 با وجود یکنواختی خاکستری در حد متوسط، ممکن است برای طرفداران ورزش مناسب نباشد. تلویزیون تی سی ال سری 6 شامل سه مدل می باشد. تلویزیون تی سی ال R613، تلویزیون تی سی ال R615، تلویزیون تی سی ال R617 از جمله این موارد می باشند. این تلویزیون ها دارای زمان پاسخگویی سریع و کنترل مناسب حرکات هستند. بنابراین تنها یک تاری کوچک در پشت اشیاء درون تصویر در هنگام حرکت سریع به وجود می آید. اما بر خلاف تلویزیون NU8000 سامسونگ، از تکنولوژی تغییر سرعت متغیر پشتیبانی نمیکند. متاسفانه در تلویزیون R617 تکنولوژی Local Dimming تاثیر کمتری نسبت به تلویزیون X9000F دارد که در بعضی مواقع ممکن است سبب حواسپرتی شود. به طور کلی این تلویزیون یک تلویزیون فورکی بسیار خوب است که باید بینندگان بیشتری را جذب کند.


تلویزیون تی سی ال سری S یکی از بهترین تلویزیون های 2018


تلویزیون تی سی ال سری S مدل های S425، S423 و S421 بهترین تلویزیون های 2018 ارزان قیمت

اگر به دنبال تلویزیونی خوب و مناسب با بودجه تان هستید، تلویزیون های سری S تی سی ال گزینه مناسبی محسوب می شوند. بسته به منطقه شما ممکن است با نام متفاوتی شناخته شود. تلویزیون تی سی ال S425، تلویزیون تی سی ال S423 و تلویزیون تی سی ال S421 از جمله این موارد می باشند و بین مدل های مختلف تنها تفاوت های ظاهری وجود دارد. تی سی ال سری S یک تلویزیون فورکی مناسب با ویژگی های هوشمند عالی، Input Lag بسیار پایین و عملکرد عالی در اتاق کم نور و تاریک است. تاری تصاویر حرکتی در این تلویزیون کم است، بنابراین در هنگام حرکت سریع اشیاء در بازی ها و فیلم ها تصویر واضح هستند و تاری ناشی از حرکات خیلی کم است. اگرچه این تلویزیون از HDR پشتیبانی می کند، اما نمی تواند به دلیل محدودیت در اوج روشنایی و عدم وجود طیف رنگی گسترده، به طور کامل از آن استفاده کند. به طور کلی، این تلویزیون یک تلویزیون 4K مناسب است که با قیمت بسیار مناسبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این حال اگر به دنبال بهترین تلویزیون های 2018 با قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد میکنیم در ادامه توصیه های ما را برای خرید تلویزیون هایی که در مقابل کیفیت تصویر، امکانات و قیمتی که ارائه می دهند ارزش خرید بیشتری دارند، را بخوانید.

تلویزیون سامسونگ Q6F یک تلویزیون QLED عالی اما گران قیمت است. تلویزیون سامسونگ NU8000 انتخاب بهتری است. تلویزیون سامسونگ Q7F یک تلویزیون QLED عالی اما گران قیمت است. تلویزیون سونی X9000F انتخاب بهتری است. تلویزیون سامسونگ Q8F یک تلویزیون QLED عالی است، اما تفاوت قیمت چندانی با تلویزیون سونی X9000F ندارد. تلویزیون سامسونگ Q9F یک تلویزیون QLED بسیار خوب است، اما تلویزیون Vizio سری P Quantom کمی بهتر و ارزانتر است. تلویزیون 2018 ویزیو سری P یک تلویزیون ال ای دی بسیار خوب است اما به طور کلی تلویزیون سونی X9000F بهتر است.


پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *