بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی در سال 2019

بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی در سال 2019

در این مقاله هشت تا از بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی در سال 2019 را بررسی خواهیم کرد. امروزه تقاضا برای تلویزیون 4K با قابلیت HDR مخصوص بازی در حال افزایش است. کنسول های PlayStation Pro وXbox One X با پشتیبانی از تکنولوژی HDR باعث شدند تا بیشتر افراد به دنبال تلویزیون های 4K HDR باشند و بتوانند از بازی ها نهایت لذت را ببرند. تقریبا تمامی تولیدکنندگان تلویزیون از سال 2018 به این مسئله اهمیت داده اند و تلویزیون هایی با Input Lag پایین و پشتیبانی از تکنولوژی HDR برای گیمرها ساخته اند. ما 80 تلویزیون را بررسی کردیم و حالا می توانید نظر ما در خصوص بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی را قبل از خرید تلویزون در قالب این مقاله بخوانید. این تلویزیون ها جزو بهترین تلویزیون های 2018 و بهترین تلویزوین های 2019 نیز محسوب می شوند.
8.8

تلویزیون سامسونگ Q9F بهترین تلویزیون 4K HDR مخصوص بازی


تلویزیون سامسونگ Q9F بهترین تلویزیون 4K HDR مخصوص بازی
نوع : QLED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 65 اینچ، 75 اینچ و 88 اینچ
تلویزیون Q9F از بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی است که تست کرده ایم. به لطف سیاهی عمیق، روشنایی شگفت انگیز و طیف رنگی گسترده، تصاویری با کیفیت عالی را نمایش می دهد. با توجه به زمان پاسخگویی عالی این تلویزیون که صحنه هایی واضح و با کمترین میزان تاری در حین حرکت سریع اجسام را نمایش می دهد، گیمرها از بازی کردن در تلویزیون QLED سامسونگ Q9F واقعا لذت خواهند برد. همچنین تلویزیون Q9F دارای input lag پایینی است و از تکنولوژی AMD FreeSync پشتیبانی می کند که برای گیمرهای Xbox One X و یا گیمرهای PC با کارت گرافیک AMD عالی است. متاسفانه برای داشتن بهترین کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ Q9F باید مستقیم جلوی تلویزیون نشست، زیرا هنگام تماشای این تلویزیون از زاویه های مختلف، از کیفیت تصویر آن کاسته می شود. به طورکلی تلویزیون سامسونگ Q9F یک تلویزیون 4K بسیار با کیفیت است که تجربه بازی های HDR در آن واقعا لذت بخش است.
8.7

تلویزیون ویزیو سری P Quantum بهترین تلویزیون 4K HDR ارزان قیمت


تلویزیون ویزیو سری P Quantum بهترین تلویزیون 4K HDR ارزان قیمت مخصوص بازی
نوع : LED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 65 اینچ
اگر تلویزیون Q9FN سامسونگ برای شما گران است به جای آن می توانید تلویزیون ویزیو سری P Quantum را خریداری نمایید. این تلویزیون از روشنایی صفحه نمایش بیشتری نسبت به سامسونگ برخوردار است و در بعضی از صحنه های HDR قسمت های روشن کوچک را برجسته تر و روشن تر به نمایش می گذارد. متاسفانه Visio نمی تواند تصاویر gradient را به خوبی مدیریت و به نمایش بگذارد و ممکن است هنگام نمایش صحنه هایی با رنگ های مشابه به چشم بیاید. همچنین این تلویزیون از ویژگی های پیشرفته بازی مانند حالت تاخیر ورودی پایین خودکار و تکنولوژی AMD Freesync پشتیبانی نمی کند. به طور کلی تلویزیون ویزیو سری P Quantom تلویزیون مناسبی برای بازی های HDR است و با توجه به قیمت ارزان تر نسبت به رقبای دیگر طرفداران زیادی دارد.
8.8

تلویزیون ال جی B8 بهترین تلویزیون 4K HDR برای اتاق های کم نور


تلویزیون ال جی B8 بهترین تلویزیون 4K HDR برای بازی در اتاق های کم نور و تاریک
نوع : OLED
تکنولوژی صفحه نمایش : WRGB
رزولوشن : 4K
سایز : 55 اینچ و 65 اینچ
اگر قصد دارید در یک اتاق کم نور و تاریک بازی کنید و می خواهید صحنه های تاریک را با رنگ های سیاه عمیق تماشای کنید، تلویزیون LG B8 را پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون کیفیت تصویر مشابه تلویزیون گران قیمت ال جی C8 را در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه سطح روشنایی صفحه نمایش متغییر است و تقریبا اکثر مردم به راحتی روی تلویزیون B8 بازی می کنند اما همیشه ریسک پیکسل سوختگی در بازی هایی که اطلاعات و تصاویر ثابتی را روی صفحه نمایش دارند وجود دارد. تلویزیون ال جی B8 جزو بهترین تلویزیون های OLED است و به دلیل برخورداری از طیف رنگ های گسترده و استفاده از تکنولوژی OLED عملکرد بسیار خوبی در تصاویر HDR دارد و صحنه هایی با کنتراست بالا و رنگ های تیره عمیق را به نمایش می گذارد. همچنین تلویزیون ال جی B8 از Input Lag بسیار پایینی برخوردار است و در هنگام بازی کردن بسیار پاسخگو می باشد. زمان پاسخگویی پیکسل ها آنی است بنابراین در صحنه های سریع بازی، گیمرها هیچ تاری در تصاویر نخواهند داشت.
8.5

تلویزیون سونی X9000F جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی


تلویزیون سونی X9000F جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی
نوع : LED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 43 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ
اگر تلویزیون Q9F سامسونگ برایتان گران است. تلویزیون ال ای دی سونی X9000F بهترین انتخاب برای کنسول های بازی Xbox One X و PlayStation 4 Pro در میان تلویزیون های 4K HDR می باشد. این تلویزیون به صورت یکپارچه با کنسول بازیتان همکاری می کند تا تجربه عالی بازی های HDR را برایتان فراهم نماید. در کل وقتی که در حالت 4K HDR بازی می کنید، Input Lag تلویزیون X9000F بسیار پایین است و تلویزیون بسیار پاسخگوست. وقتی که در اتاق کم نور یا تاریک به تماشای این تلویزیون می پردازید، عملکرد HDR بسیار چشمگیر است. رنگ های تیره عمیق، سایه های روشن و رنگ های غنی همگی همگی کمک می کنند تا تصویری زنده ایجاد شود. تصاویر تولید شده توسط تلویزیون سونی X9000F در مقایسه با تلویزیون هم رده آن یعنی سامسونگ Q7F از کیفیت بالاتری برخوردار است. به طور کلی تلویزیون سونی X9000F انتخابی عالی برای کسانی است که می خواهند در درجه اول تلویزیونی برای بازی های HDR داشته باشند و همچنین برای استفاده های دیگر هم بسیار خوب عمل کند.
8.5

تلویزیون ویزیو سری P بهترین تلویزیون 4K HDR ارزان قیمت


تلویزیون ویزیو سری P بهترین تلویزیون 4K HDR ارزان قیمت مخصوص بازی
نوع : LED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ
اگر تلویزیون سونی X900F برایتان گران است و به یک تلویزیون ارزان تر اما با کارایی مشابه نیاز دارید، خرید تلویزیون VISIO سری P محصول 2018 را به شما پیشنهاد می کنیم. هر چند که پیدا کردن آن در بازار بسیار سخت است. این تلویزیون نمی تواند به خوبی تلویزیون X9000F سونی باشد و ممکن است با آن نتوانید تجربه تصاویر تلویزیون سونی را داشته باشید. با این حال برای محتوای HDR با تصاویر روشن و رنگ های زنده و برجسته بسیار مناسب است. با توجه به کم بودن Input Lag پاسخگویی بسیار خوبی دارد و با توجه به عملکرد خود برای اکثر گیمر ها راضی کننده خواهد بود.
8.4

تلویزیون NU8000 جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی


تلویزیون NU8000 جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی
نوع : LED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 49 اینچ، 55 اینچ 65 اینچ، 75 اینچ و 82 اینچ
اگر به دنبال یک تلویزیون با ویژگی های بیشتر برای بازی نسبت به تلویزیون سونی X9000F هستید، تلویزیون سامسونگ NU8000 گزینه بهتری می باشد. تلویزیون سامسونگ NU8000 در اتاق های کم نور و تاریک ضعیف تر از تلویزیون سونی X9000F است و نمی تواند تصاویر HDR با کیفیت و رنگ های تیره عمیق را تولید نماید. از سوی دیگر تلویزیون NU8000 دارای Input Lag کمتری نسبت به سونی است و در نتیجه پاسخگوتر می باشد. محتوای HDR به لطف میزان روشنایی صفحه نمایش و داشتن طیف رنگ گسترده، خوب نمایش داده می شود. همچنین این تلویزیون از ویژگی های مخصوص بازی مانند تکنولوژی AMD FreeSync، حالت تنظیم اتوماتیک تاخیر ورودی و Input Lag پایین برخوردار است و صحنه های سریع بازی های قدیمی تر را صاف و شفاف به نمایش می گذارد.
8.4

تلویزیون تی سی ال R617 جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی


تلویزیون تی سی ال R617 جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی
نوع : LED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 49 اینچ، 55 اینچ 65 اینچ و 75 اینچ
اگر تلویزیون سونی X9000F سونی برای شما گران است، خرید تلویزیون 4K HDR تی سی ال R617 بهترین گزینه برای بازی کردن است. ممکن است در تلویزیون تی سی ال R617 شما مشکلات یکنواختی تصویر بیشتری را نسبت به تلویزیون سونی X9000f تجربه کنید. کیفیت تصویر نیز با اینکه خوب است اما به اندازه تلویزیون سونی X9000F نیست. به هر حال تصویر TCL می تواند هنگام تماشای محتوای HDR رنگ های غنی و قسمت های روشن برجسته ای داشته باشد. همچنین دارای Local Dimming و کنتراست بومی خوبی است که هنگام تماشای تلویزیون در اتاق های کم نور و تاریک رنگ های تیره عمیقی تولید می کند. تلویزیون TCL R617 دارای Input Lag پایینی است و طیف رنگ های گسترده ای نیز دارد و باعث می شود رنگ های غنی تری نسبت به تلویزیون Vizio سری M سال 2018 تولید کند. به طور کلی، تلویزیون TCL R617 تلویزیونی بسیار خوب است که بینندگان را در اکثر موارد به خصوص در بازی های HDR راضی نگاه خواهد داشت.
7.8

تلویزیون تی سی ال S405 جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی


تلویزیون تی سی ال S405 جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی
نوع : LED
تکنولوژی صفحه نمایش : VA
رزولوشن : 4K
سایز : 43 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ
اگر تلویزیونی ارزانتر از تلویزیون تی سی ال R617 می خواهید تلویزیون های تی سی ال S405/S425را پیشنهاد میکنیم. تلویزیون تی سی ال S425 دارای همان امکانات با یک سری تغییرات ظاهری است. تلویزیون تی سی ال S425 یک تلویزیون 4K HDR ساده می باشد و شما نمی توانید میزان روشنایی صفحه نمایش و طیف رنگ ها را همانند تلویزیون R617 داشته باشید. اما به لطف Input Lag پایین بازی های HDR هنوز هم خوب پخش می شوند و تلویزیون پاسخگویی خوبی دارد. تلویزیون تی سی ال S405 می تواند با استفاده از کنتراست بومی بالای خود رنگ های تیره عمیقی به نمایش بگذارد. این موضوع هنگام تماشای محتوای HDR در یک اتاق تاریک بسیار مهم می باشد.

نکات قابل توجه


  • تلویزیون سونی A9F یک تلویزیون OLED فوق العاده است، عملکرد آن در نمایش محتوای HDR عالی است و جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی می باشد اما قیمت بسیار بالایی دارد بنابراین تلویزیون ال جی B8 انتخاب بهتری خواهد بود.
  • تلویزیون سامسونگ Q8F برای بازی های HDR بسیار خوب است و جزو بهترین تلویزیون های 4K HDR برای بازی می باشد اما تلویزیون سامسونگ Q9F در اتاق های کم نور و تاریک عملکرد بهتری دارد.
  • تلویزیون سونی A8F تلویزیون بسیار خوبی است و محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد اما قیمت بسیار بالایی دارد بنابراین تلویزیون ال جی B8 انتخاب بهتری خواهد بود.
  • تلویزیون سونی A1E به طور کلی بسیار عالی است اما تلویزیون ال جی C8 با قیمت مشابه، عملکرد بهتری دارد.
  • تلویزیون سونی Z9F تلویزیون بسیاری خوبی است اما در مقابل عملکرد آن، قیمت بسیار بالایی دارد.
  • تلویزیون تی سی ال S517 سری 5 سال 2018 یک تلویزیون 4K همه کاره است اما به نسبت تلویزیون تی سی ال S405 با امکانات مشابه، قیمت بسیار بیشتری دارد.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *