بررسی ویدئویی تلویزیون A8G سونی

تلویزیون A8G یکی از تلویزیون های 2019 سونی می باشد. این تلویزیون جزو تلویزیون های OLED ارزان قیمت سونی است. کیفیت تصویر این تلویزوین 4K HDR است و تصاویر واقعی تولید می کند. تلویزیون های اولد زاویه دید عالی دارند. این تلویزیون برای محیط های تاریک مناسب می باشد. تلویزیون سونی A8G بعد از تلویزیون سونی A9G یکی از بهترین تلویزیون های اولد سونی می باشد. این تلویزیون در دو سایز 55 اینچ و 65 اینچ تولید می شود. صفحه نمایش این تلویزیون دارای فناوری Triluminos است و رنگ های زنده و طبیعی تولید می کند. این تلویزیون از تکنولوژی های پردازش تصویر پیشرفته ای برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون فوق العاده است. کیفیت صدای این تلویزیون نیز عالی است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی آکوستیک است. بلندگوهای این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 40 وات برخوردار هستند. این تلویزیون برای بازی کردن خوب است. اما اگر یک تلویزیون عالی برای بازی کردن می خواهید تلویزیون A9G گزینه مناسب تری است. تلویزیون هوشمند سونی A8G دارای سیستم عامل اندروید 8 می باشد. شما در این بخش می توانید بررسی ویدئویی تلویزیون سونی A8G را مشاهده نمایید. این بررسی روی سایز 55 اینچ آن انجام داده ایم.




طراحی تلویزیون سونی A8G


طراحی تلویزیون A8G

تلویزیون سونی A8G طراحی عالی دارد. این تلویزیون شباهت بسیار زیادی به تلویزیون A9G دارد. این تلویزیون بسیار باریک است و طراحی مستطیل شکلی دارد. این تلویزیون برای نصب روی دیوار عالی است. پایه این تلویزیون بسیار جالب طراحی شده است. شما می توانید این پایه را در دو حالت نصب کنید. در حالت عادی این پایه به شکل U نصب می شود و تقریبا پایه آن مخفی می شود. شما می توانید پایه را برعکس نیز نصب کنید. در این حالت ارتفاع تلویزیون افزایش یافته و بتوانید ساندبار خود را جلوی تلویزیون قرار دهید. به این ترتیب ساندبار جلوی صفحه نمایش تلویزیون را نمیگیرد و مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند. بلندگوهای آکوستیک در پشت صفحه نمایش تلویزیون قرار دارند. این بلندگوها با تولید ارتعاش صدا را از صفحه نمایش پخش می کنند. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون مانند اکثر تلویزوین های اولد بسیار باریک است. در پشت تلویزیون سونی A8G سمت راست دکمه های کنترلی فیزیکی تعبیه شده است. این دکمه ها عملیات اصلی تلویزیون را فراهم می آورند. پورت های ورودی خروجی این تلویزیون در پشت و کنار تلویزیون قرار دارند.


کیفیت تصویر تلویزیون OLED سونی A8G


تلویزیون 4K HDR سونی A8G

تلویزیون A8G دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. اما به علت داشتن پنل OLED کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های ال ای دی ارائه میدهد. تلویزیون های OLED هر پیکسل را به صورت مستقل کنترل میکنند به این ترتیب کنتراست عالی دارند. تلویزیون 4K سونی A8G علاوه بر کنتراست تصویر عالی از تکنولوژی های پیشرفته ای برای بهبود کیفیت تصویر برخوردار است. این تلویزیون دارای فناوری 4K X-Reality PRO برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها می باشد. همچنین دارای فناوری HDR با پشتیبانی از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision میباشد. سونی با استفاده از فناوری TRILUMINOS و Live Colour رنگ های فوق العاده طبیعی و سرزنده ای تولید میکند. این تلویزیون دارای فناوری هایی مانند Dynamic Contrast Enhancer، Object-based HDR remaster و Super bit mapping HDR نیز میباشد. این تکنولوژی ها باعث افزایش و بهبود کنتراست تصاویر می شود. به طور کلی کیفیت تصویر تلویزیون OLED سونی A8G فوق العاده است. این تلویزیون بعد از تلویزیون A9G بهترین تلویزیون اولد سونی موجود در بازار می باشد. این تلویزیون دارای 9 حالت تصویر مختلف است، شما می توانید با توجه به محتوا آنها را تنظیم نمایید. به این ترتیب شما بهترین کیفیت تصویر را در اختیار خواهید داشت.


تلویزیون هوشمند سونی با سیستم عامل اندروید 8


تلویزیون هوشمند سونی A8G

تلویزیون هوشمند سونی A8G دارای سیستم عامل اندروید 7 می باشد. قبل از هر چیزی باید بگوییم تلویزیون A8G به صورت پیش فرض با اندروید 7 ارائه می شود. یعنی شما بعد از روشن کردن تلویزیون برای اولین بار با صفحه اندروید 7 مواجه می شوید. این موضوع برای ما هم عجیب بود زیرا سونی تلویزیون های 2019 خود را با اندروید 8 ارائه نموده. به هر حال شما می توانید آن را به اندروید 8 آپدیت کنید. تلویزیون هوشمند سونی A8G نیز مانند اکثر تلویزیون های هوشمند سونی دارای Chromecast داخلی است. Chromecast امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون 2019 سونی A8G دارای پردازشگر X1 Extreme می باشد. به لطف این پردازنده قدرتمند رابط کاربری و اجرای برنامه ها در این تلویزیون بسیار روان و دلپذیر است. سونی ریموت کنترل این تلویزیون را به نسخه جدید آپدیت نکرده است. تلویزیون های A9G و X9500G دارای ریموت کنترل جدید سونی می باشند. ریموت کنترل تلویزیون سونی A8G از Google Assistant پشتیبانی می کند. شما می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی خود را به راحتی انجام دهید. سیستم عامل اندروید 8 این تلویزیون دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. شما می توانید از طریق فروشگاه گوگل برنامه اندرویدی مورد نظر خود را روی آن نصب کنید.


سیستم صوتی تلویزیون سونی A8G


سیستم صوتی تلویزیون سونی A8G

تلویزیون سونی A8G دارای سیستم صوتی آکوستیک می باشد. در این سیستم صوتی بلندگو ها در پشت صفحه نمایش تلویزیون قرار دارند. این بلندگوها با به ارتعاش در آورد صفحه نمایش صدا را در جهت های مختلف پخش می کنند. این تکنولوژی باعث تولید صدای فراگیر و بسیار با کیفیتی می شود. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Acoustic Surface Audio است و در مجموع از توان خروجی 40 وات برخوردار هستند. سیستم صوتی این تلویزیون شامل 2 ساب ووفر و 2 بلندگو می باشد. سونی از تکنولوژی Dolby Digital و Dolby Digital Plus برای بهبود کیفیت صدای در این تلویزیون استفاده نموده است. تلویزیون A8G به کمک DTS Digital Surround و S-Force Front Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون به تکنولوژی ClearAudio+ نیز مجهز شده و صدای دیالوگ ها را واضح پخش می کند. همچنین دارای 5 حالت صوتی می باشد و شما با تنظیم آن بهترین خروجی صدا را خواهید داشت. به طور کلی کیفیت و بلندی صدای این تلویزیون خوب است. اما اگر به صدای قدرتمند تر و فراگیر احتیاج دارید، خرید ساندبار یا سیستم صوتی حرفه ای به شما پیشنهاد میشود.


جمع بندی


تلویزیون های سونی جزو بهترین تلویزیون های بازار هستند. تلویزیون سونی A8G جزو تلویزیون های OLED ارزان قیمت سونی می باشد. این تلویزیون در بسیاری از موارد مشابه برادر بزرگتر خود یعنی A9G می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون فوق العاده است و امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت صدای این تلویزیون نیز عالی است و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند. اگر این تلویزیون را برای بازی کردن می خواهید باید بگوییم بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. چرا که Input Lag این تلویزیون در مقابل اکثر تلویزیون ها کمی بیشتر است. بنابراین انتخاب های بهتری نیز برای بازی کردن وجود دارد. تلویزیون A8G در دو سایز تولید می شود. تلویزیون 55 اینچ سونی A8G و تلویزیون 65 اینچ سونی A8G از جمله این موارد می باشند. به طور کلی این تلویزیون جزو بهترین تلویزیون های OLED بازار می باشد که برای اکثر افراد مناسب میباشد. قیمت تلویزیون سونی A8G کمی بالاست اما کیفیت تصویر عالی دارد. شما می توانید برای مشاهده قیمت تلویزیون سونی A8G به لینک های زیر مراجعه کنید. همچنین می توانید جهت خرید تلویزیون سونی A8G از طریق سایت اقدام نمایید.


پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *