SmartThings سامسونگ | دانلود و آموزش اتصال به SmartThings

SmartThings سامسونگ | دانلود و آموزش اتصال به SmartThings

امروزه اکثر لوازم خانگی از اینترنت اشیا پشتیبانی می کنند و برخی از آنها امکاناتی برای مدیریت و کنترل سایر لوازم ارائه میدهند. با پیشرفت تکنولوژی و هوشمندسازی، اکنون میتوانید لوازم خانگی خود را متناسب با نیاز خود به راحت ترین روش تنظیم کنید. در این مقاله به بررسی کامل برنامه SmartThings در لوازم هوشمند سامسونگ میپردازیم.

در این مقاله به راحتی میتوانید پاسخ به پرسش های خود را پیدا کنید. همچنین سامسونگ با معرفی این برنامه حرکتی بزرگ به سمت کنترل و مدیریت خانه های هوشمند برداشته است. SmartThings در یک رابط کاربری ساده به شما اجازه میدهد به تنظیمات لوازم هوشمند سامسونگ از راه دور بپردازید. در ادامه میتوانید در مورد دستگاه های سازگار، کاربرد، نحوه دانلود و اتصال به برنامه SmartThings مطالعه کنید.



SmartThings چیست؟

SmartThings یکی از برنامه هایی است که با استفاده از آن میتوانید محصولات هوشمند سامسونگ را به موبایل خود متصل کنید. محصولات هوشمند سامسونگ مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، کولر گازی، یخچال فریزر و … با پشتیبانی از این نرم افزار به شما اجازه میدهند تا با گوشی موبایل خود به مدیریت آنها بپردازید.
با برنامه SmartThings میتوانید تمام وسایل هوشمند خود را بهم متصل کنید و با تلفن همراه هوشمند خود به تنظیمات و کنترل آنها بپردازید. از وسایل داخل یخچال مطلع شوید یا چراغ ها را خاموش و روشن کنید. همچنین میتوانید در صورت اختلال اعلانی روی گوشی موبایل خود دریافت کنید

شما میتوانید تمام لوازم هوشمند شامل چراغ ها، قفل، حسگرها و … را به برنامه SmartThings متصل کرده و وضعیت آنها را بررسی کنید. این برنامه با دستگاه های اندرویدی، iOS و همچنین ویندوز 10 و 11 سازگار است. در ادامه نحوه اتصال دستگاه ها به برنامه SmartThings را به صورت مرحله مرحله توضیح دادیم. پس با ما همراه باشید.

اتصال به لوازم هوشمند سامسونگ با SmartThings


کاربرد SmartThings

SmartThings خانه شما را به یک سینما تبدیل میکند. شما میتوانید با استفاده از این برنامه با گوشی به تلویزیون سامسونگ متصل شده و آن را روشن یا خاموش کنید. همچنین میتوانید صدا را تنظیم کرده یا نور تلویزیون را مدیریت کنید.
با برنامه SmartThings دیگر هنگام بازگشت به خانه عرق نمیکنید. شما میتوانید قبل از رسیدن به خانه کولر گازی سامسونگ را روشن کنید. به این ترتیب SmartThings هنگام بازگشت شما به خانه هوای خنک و مطبوعی را تضمین خواهد کرد.

این برنامه به شما اجازه میدهد تمام لوازم هوشمند خود را مدیریت کنید. شما میتوانید زمان شروع به کار ماشین لباسشویی را هنگامی که خارج از منزل هستید، تعیین کنید. همچنین میتوانید وضعیت سایر دستگاه های متصل را در هر زمانی تنها با گوشی موبایل خود از راه دور مدیریت کنید.



نحوه اتصال به برنامه SmartThings با وای فای و بلوتوث

اتصال به برنامه SmartThings بسیار راحت است. شما میتوانید از دو روش وای فای و بلوتوث برای اتصال به این برنامه استفاده کنید. برای اتصال محصولات هوشمند سامسونگ به گوشی موبایل ابتدا باید برنامه SmartThings را دانلود کنید. گوشی های هوشمند سامسونگ به صورت پیش فرض از این برنامه پشتیبانی میکنند. برنامه SmartThings برای سیستم عامل اندروید و iOS توسعه داده شده است. شما میتوانید با کلیک روی سیستم عامل مورد نظر خود، این برنامه را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید.


اتصال به SmartThings با وای فای Wi Fi

– دستگاه مورد نظر خود را برای اتصال روشن کرده و برنامه SmartThings را روی گوشی باز کنید.

– اگر دستگاه به صورت خودکار شناسایی شود، یک پنجره اعلان در گوشی هوشمند شما باز می شود. برای افزودن مستقیم دستگاه شناسایی شده روی Add ضربه بزنید.

– اگر تشخیص خودکار نیست، روی نماد مثبت در گوشه، سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

– روی Device ضربه بزنید و دستگاه مورد نظر را از لیست زیر “By Device Type” انتخاب کنید. همچنین می توانید از یک کد QR استفاده کرده یا محیط اطراف خود را اسکن کنید.

– در صورت نیاز به دانلود یک کنترلر برای کنترل دستگاه، اعلان مربوطه را دریافت خواهید کرد. اعلامیه را تایید کنید و درایور را دانلود کنید.


رفع مشکل عدم اتصال SmartThings با وای فای

در صورتی که دستگاه مورد نظر شما از طریق وایرلس به SmartThings متصل نشد موارد زیر را چک کنید.

– تنظیمات WiFi و وایرلس را در Setting بررسی کنید.

– هنگام استفاده از استاندارد WPA2، که از “EAP” به عنوان روش احراز هویت استفاده می کند، ممکن است با مشکلات اتصال مواجه شده باشید.

– روش احراز هویت را تغییر دهید و دوباره سعی کنید به دستگاه متصل شوید.

– نام شبکه (SSID) را با حروف، اعداد و کاراکترهای خاص وارد کنید.



بیشتر بخوانید : 3 ترفند آسان برای اتصال گوشی به تلویزیون سونی



اتصال به SmartThings با بلوتوث

همانطور که گفتیم شما میتوانید علاوه بر وای فای، گوشی خود را از طریق بلوتوث نیز به برنامه SmartThings متصل کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

– بلوتوث را در گوشی هوشمند خود فعال کنید.

– دستگاهی را که می خواهید به گوشی متصل کنید، روشن کرده و در صورت لزوم حالت جفت شدن بلوتوث آن را فعال کنید.

– برنامه SmartThings را اجرا کنید و روی Add Device ضربه بزنید .

– دستگاه را از لیست نمایش داده شده انتخاب کنید. اگر نام دستگاه را نمی بینید، روی Add Device به صورت دستی ضربه بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

– در پایان فرایند اتصال روی افزودن دستگاه Add Device ضربه بزنید .

– ممکن است در این مرحله صفحه نمایش تلویزیون یک کد را نمایش دهد. آن را درروی بازگشت Back، در صفحه جستجوی دستگاه ضربه بزنید. اکنون اتصال به دستگاه در صفحه اصلی SmartThings قابل مشاهده است.



اتصال گوشی به ماشین لباسشویی سامسونگ با SmartThings

همانطور که پیشتر گفتیم، اتصال گوشی با برنامه SmartThings فقط به تلویزیون های سامسونگ اختصاص ندارد. شما میتوانید با این برنامه به ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ نیز متصل شوید. سپس با استفاده از گوشی میتوانید به مدیریت و همچنین عیب یابی لباسشویی بپردازید. برای اتصال به ماشین لباسشویی سامسونگ با برنامه SmartThings مراحل زیر را دنبال کنید.

– ابتدا مطمئن شوید که گوشی و ماشین لباسشویی سامسونگ به اینترنت وای فای متصل باشند.

– برنامه SmartThings را روی گوشی باز کنید. روی نماد + ضربه بزنید و افزودن دستگاه Add Device را انتخاب کنید.

– از بین لوازم هوشمند گزینه ماشین لباسشویی Washer را انتخاب کنید.

– روی استارت Start ضربه بزنید.

– مکان و اتاقی که ماشین لباسشویی سامسونگ در آن قرار دارد را تعیین کنید.

برای کاربران اندروید:
منتظر بمانید تا ماشین لباسشویی در حساب سامسونگ شما ثبت شود. سپس در صورت تمایل می توانید نام آن را از Washer تغییر دهید.

برای کاربران iOS:
– روی Next در صفحه پایین ضربه بزنید.

– در آیفون، تنظیمات Settings را باز کنید و به Wi-Fi بروید. سپس به شبکه ای که با نام ماشین لباسشویی شروع میشود، متصل شوید.

– رمز عبور را 1111122222 وارد کنید.

– پس از اتصال دستگاه به شبکه WiFi، برنامه SmartThings را دوباره باز کنید. اطلاعات Wi-Fi را برای اتصال دستگاه به شبکه وارد کنید و سپس روی Next ضربه بزنید. اطلاعات وای فای به ماشین لباسشویی ارسال میشود.

– منتظر بمانید تا ماشین لباسشویی در حساب سامسونگ شما ثبت شود. سپس در صورت تمایل می توانید نام آن را از Washer تغییر دهید.

برای اتصال ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ به SmartThings ، دکمه Smart Control را روی ماشین لباسشویی فشار دهید و نگه دارید. در این مرحله AP روی صفحه نمایش ظاهر میشود. اگر لباسشویی شما از صفحه نمایش LED لمسی برخوردار است، به تنظیمات رفته و روی Easy Connect ضربه بزنید.
توجه کنید که تمام مراحل، گزینه ها و عملکردهای برنامه SmartThings بسته به مدل محصول و نسخه نرم افزار ممکن است متفاوت باشد.



سوالات متداول

SmartThings یک برنامه برای اتصال موبایل به لوازم هوشمند سامسونگ است. با این برنامه میتوانید تنها با گوشی موبایل خود به تنظیمات لوازم هوشمند سامسونگ بپردازید.

خیر. شما میتوانید با این برنامه به سایر لوازم هوشمند مانند ماشین لباسشویی، کولر گازی، یخچال فریزر و … نیز متصل شوید.

بله شما میتوانید این برنامه را برای گوشی های اندرویدی و iOS دانلود کنید و محدودیتی بابت آن وجود ندارد.



اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با برنامه SmartThings

SmartThings یک برنامه عالی برای کنترل و مدیریت لوازم هوشمند سامسونگ است. این برنامه یک کنترل از راه دور قدرتمند برای خانه هوشمند شما است. شما میتوانید با گوشی اندروید یا iOS خود بدون بلند شدن از روی مبل به مدیریت تلویزیون هوشمند سامسونگ و سایر دستگاه ها بپردازید.
گوشی هوشمند شما میتواند به عنوان یک ریموت کنترل برای تلویزیون هوشمند سامسونگ عمل کند. همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند خود را روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ منعکس کنید. البته شما میتوانید برای انتقال محتوا روی صفحه نمایش تلویزیون از قابلیت Tap View نیز استفاده کنید.

برای اتصال خودکار:
– برنامه SmartThings را در گوشی هوشمند خود باز کنید.

– تلویزیون هوشمند سامسونگ را روشن کنید.

– پس از مشاهده پاپ اپ روی افزودن Add ضربه بزنید.

– مکان و اتاق را برای تلویزیون هوشمند سامسونگ انتخاب کنید و سپس روی Next ضربه بزنید. لحظه صبر کنید تا مراحل اتصال کامل شود.

اتصال به صورت دستی:
اگر برنامه SmartThings در دستگاه تلفن همراه شما نمی تواند به صورت خودکار تلویزیون هوشمند سامسونگ را شناسایی کند، می توانید از روش دستی استفاده کنید.

– برنامه SmartThings را اجرا کنید و روی نماد مثبت ضربه بزنید.

– دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده. سپس در انتخاب از لیست دستگاه، بر اساس برند ضربه بزنید.

– روی Samsung ضربه بزنید و تلویزیون خود را از لیست انتخاب کنید.

– دوباره روی تلویزیون ضربه زده و Start را انتخاب کنید.

– مکان و اتاق را برای تلویزیون سامسونگ انتخاب کنید و سپس روی Next ضربه بزنید. لحظه صبر کنید تا مراحل اتصال کامل شود.



بیشتر بخوانید : اتصال دستگاه های iOS به تلویزیون با قابلیت Apple Airplay



SmartThings با چه دستگاه هایی سازگار است؟

برای اتصال گوشی موبایل به لوازم هوشمند سامسونگ با نرم افزار SmartThings ، هر دو دستگاه باید از این قابلیت پشتیبانی کنند. چگونه میتوان سازگاری تلفن همراه و سایر دستگاه های سامسونگ با این برنامه را تشخیص داد؟ کافی است از روش زیر این موضوع را بررسی کنید.

– در گوشی تلفن هوشمند خود برنامه SmartThings را باز کرده و روی + ضربه بزنید.

– دستگاه Device را انتخاب کنید.

– در انتخاب از لیست دستگاه، روی By brand و سپس روی نام تجاری دستگاه خود (Samsung) در پایین ضربه بزنید.

– نوع دستگاه خود را انتخاب کنید. برای مثال تلویزیون یا ماشین لباسشویی.

– در لیست باز شده میتوانید تمام دستگاه های سازگار با SmartThings را مشاهده کنید.



دستگاه به SmartThings متصل نمیشود. راه حل چیست؟

در صورتی که مراحل بالا را انجام دادید اما دستگاه شما در برنامه SmartThings ثبت نشد موارد زیر را بررسی کنید.

– ابتدا چک کنید که دستگاه شما از این قابلیت پشتیبانی میکند یا خیر.

– از وصل بودن اینترنت وای فای مطمئن شوید. در صورت لزوم نام وای فای را تغییر داده و فقط از کاراکترهای الفبایی استفاده کنید.

– هر نرم افزار فایروال در حال اجرا را غیرفعال کرده و دوباره دستگاه را ثبت کنید.

– مطمئن شوید WiFi شما مطابق با استانداردهای بین المللی و دارای گواهی است.

– اگر باند فرکانس AP بی سیم شما روی 5 گیگاهرتز تنظیم شده است، تنظیمات را برای پشتیبانی از باند 2.4 گیگاهرتز تغییر دهید.

– توجه کنید برنامه SmartThings با دستگاه های گلکسی اندروید نسخه 8.0 یا بالاتر و iOS نسخه 12.0 یا بالاتر سازگار است.



رفع خطا هنگام ثبت دستگاه در SmartThings

در صورتی که هنگام ثبت دستگاه در برنامه مشکل دارید، ابتدا مطمئن شوید که به وای فای متصل هستید. همچنین قوی بودن سیگنال WiFi را بررسی کنید. سپس موارد زیر را بررسی کنید.

کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی:
به تنظیمات WiFi و سپس Advanced بروید و بررسی کنید که سوییچینگ شبکه هوشمند Smart Network Switching روشن است یا خیر. در صورت روشن بودن آن را خاموش کنید. این گزینه باعث میشود برای اتصال ثابت اینترنت، شبکه بین Wi Fi و LTE جابجا شود. بنابراین از خاموش بودن آن مطمئن شوید.

کاربران iOS:
– دکمه Home را دوبار فشار دهید تا تنظیمات باز شود. سپس Wi Fi را باز کنید و از روشن بودن و اتصال آن به اینترنت مطمئن شوید.

– بررسی کنید که آیا UPnP (Universal Plug & Play) در روتر شما فعال است یا خیر. در صورت غیرفعال بودن، آن را فعال کنید.

– اگر سیستم عامل روتر شما به روز نیست، آن را بروز کنید.



اتصال ویندوز به SmartThings

SmartThings به شما اجازه میدهد تا لپ تاپ یا کامپیوتر خود را نیز به تلویزیون متصل کنید. شما میتوانید رایانه شخصی خود با ویندوز 10 و 11 را به برنامه SmartThings متصل کرده و از قابلیت های آن استفاده کنید. شما میتوانید با استفاده از رایانه خود دستگاه های متصل را روشن یا خاموش کنید. همچنین میتوانید اتاق های موجود را ویرایش کرده و گزینه های جدید اضافه کنید.
برای این کار کافی است اپلیکیشن SmartThings را از Microsoft Store دانلود و نصب کنید. زمانی که برنامه را برای اولین بار باز می کنید، از شما خواسته می شود با حساب سامسونگ خود وارد شوید و مجوزها را فعال کنید. مطمئن شوید که با همان حساب سامسونگی که سایر دستگاه ها به SmartThings متصل هستند، وارد شوید. پس از ورود، دستگاه های ثبت شده شما به طور خودکار ظاهر می شوند.

البته توجه داشته باشید هنگام استفاده از نسخه ویندوز برنامه محدودیت هایی وجود دارد. برای مثال نمیتوانید دستگاه های جدید را متصل کنید. همچنین قابلیت ویرایش دستگاه ها در نسخه ویندوز وجود ندارد. شما نمی توانید به جزئیات دستگاه دسترسی پیدا کنید. این موضوع ممکن است کنترل شما را روی دستگاه های خاص محدود کند.



چگونه از قابلیت های برنامه SmartThings استفاده کنم؟

SmartThings قابلیت های مختلفی را ارائه میدهد. شما میتوانید به مدیریت مکان دستگاه های متصل شده بپردازید. همچنین میتوانید دستگاه های ثبت شده را ویرایش کنید. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دیگری که این برنامه در دسترس شما قرار میدهد امکان اشتراک گذاری آن با خانواده و دوستان است.
شما میتوانید برنامه های از پیش تعیین شده خود را فعال کنید تا زمانی که منزل نیستید دستگاه شما شروع به کار کند. همچنین میتوانید چراغهای هوشمند خود را در زمان خاصی خاموش یا روشن کنید. در ادامه به بررسی کامل قابلیت های برنامه SmartThings میپردازیم.


مدیریت مکان

شما میتوانید در برنامه SmartThings مکان هایی را ایجاد کنید و طبق آن به مدیریت دستگاه های خود بپردازید. به این ترتیب میتوانید در خانه یا محل کار به راحتی از قابلیت های این برنامه استفاده کنید.
اگر می خواهید مکان های خود را مشاهده یا ویرایش کنید، روی نماد خانه ضربه بزنید. سپس Manage Locations را باز کنید.
اطلاعات مکانی خود را روی نقشه تنظیم کنید تا بتوانید قوانینی را ایجاد کنید که از بدو ورود یا خروج شروع می شوند. همچنین می توانید اعضا را به مکان خود اضافه کنید تا بتوانید دستگاه ها را با هم کنترل کنید. اگر شخص دیگری در خانه شما قبلا از SmartThings استفاده می کند، از او بخواهید که شما را دعوت کند.


اشتراک گذاری SmartThings با سایر افراد

SmartThings به شما اجازه میدهد تا با استفاده از قابلیت Invite، این برنامه را با سایر اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. البته برای این کار تلفن همراه فردی که قرار است دعوت شود باید از برنامه SmartThings پشتیبانی کند. همچنین باید وارد حساب کاربری سامسونگ خود شده باشد.
روی نماد خانه دربرنامه SmartThings ضربه بزنید. Manage locations را باز کرده و مکانی را که میخواهید شخص را به آن دعوت کنید انتخاب کنید. سپس روی Invite Member ضربه بزنید. می توانید یک عضو را از طریق حساب سامسونگ خود دعوت کنید یا از او بخواهید یک کد QR را اسکن کند.

دعوت از طریق اسکن QR کد:
اگر شخصی که میخواهید SmartThings را با او به اشتراک بگذارید در نزدیکی شما قرار دارد میتوانید از QR کد استفاده کنید.
روی Use a QR Code ضربه بزنید. سپس برای پذیرش دعوت، کد QR را با گوشی هوشمند اسکن کنید. دعوت کننده میتواند دعوت را با زدن روی ایکون خانه از طریق مسیر زیر بپذیرد:
Manage locations > Plus icon > Accept Code QR invitation

دعوت از طریق حساب کاربری سامسونگ:
اکانت سامسونگ شخصی که می خواهید دعوت کنید را در قسمت مربوطه وارد کنید و روی دکمه Send ضربه بزنید. یک پیام دعوت به عنوان یک اعلان به گوشی هوشمند شخصی که قرار است دعوت شود ارسال می شود. اگر دعوت با ضربه زدن روی این پیام پذیرفته شود، فرآیند تکمیل شده است.


مدیریت اتاق ها

با SmartThings میتوانید به مدیریت اتاق ها و همچنین ویرایش آنها بپردازید. برای افزودن یا ثبت اتاق مورد نظر خود میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید.

– در قسمت Devices، روی نام اتاق در بالای صفحه ضربه بزنید.

– Manage Rooms را انتخاب کنید و برای افزودن اتاقی مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق خواب، روی + ضربه بزنید.

– در قسمت Devices، می توانید دستگاه های خود را بر اساس اتاق مشاهده کنید. برای انتخاب اتاق دیگری، انگشت خود را به سمت راست بکشید.

– برای تغییر اتاقی که دستگاه در آن قرار دارد، روی نماد سه نقطه (⁝) ضربه بزنید.

برای ویرایش اتاق ها میتوانید از چند گزینه استفاده کنید. شما میتوانید برای هر اتاق ثبت شده نام یا تصویر پس زمینه انتخاب کنید. همچنین میتوانید اتاقی که نیاز ندارید را به راحتی حذف کنید.

– ابتدا اپلیکیشن SmartThings را باز کنید و روی نماد Home ضربه بزنید.

– روی Manage locations ضربه بزنید، سپس مکان اتاق مورد نظر برای ویرایش را انتخاب کنید.

– تنظیمات مورد نظر خود را برای ویرایش یا حذف اتاق انتخاب کنید.


انتقال دستگاه از یک اتاق به اتاق دیگر

اگر به صورت تصادفی دستگاه هوشمند سامسونگ را در اتاق اشتباهی در برنامه SmartThings ثبت کردید، میتوانید آن را بدون حذف و ثبت مجدد ویرایش کنید. توجه داشته باشید این ویژگی تنها روی دستگاه های سامسونگ در دسترس است.

– در برنامه SmartThings به مکانی که دستگاه در آن قرار دارد بروید.

– روی Devices ضربه بزنید. سپس اتاق مورد نظر برای ویرایش را از منوی کشویی انتخاب کنید.

– اتاق مورد نظر را فشار داده و نگه دارید. سپس روی Edit ضربه بزنید و دستگاهی را که می خواهید جابجا کنید انتخاب کنید.

– روی Location ضربه بزنید و سپس مکان جدیدی را که می خواهید دستگاه را به آن منتقل کنید انتخاب کنید.

– یک اتاق جدید برای دستگاه انتخاب کرده و روی انجام شد ضربه بزنید.

– دستگاه اکنون در مکان جدید و مورد نظر است.


وضع قوانین برای دستگاه های متصل به SmartThings

شما میتوانید برای دستگاه های متصل به SmartThings قوانین دلخواه خود را تعیین کنید تا در شرایط مختلف واکنش نشان دهند. با وضع قوانین خانه شما هوشمندتر عمل خواهد کرد. برای مثال شما میتوانید یک اعلان دریافت کنید تا زمانی که شخصی درب ورودی را باز می کند، چراغ ها روشن شوند.
برای این کار کافی است در برنامه SmartThings تب Rules را باز کنید. روی + ضربه بزنید و Add Rule را انتخاب کنید. سپس میتوانید قوانین مورد نظر برای هر دستگاه را وضع کنید.

شما همچنین میتوانید چند دستگاه را به صورت همزمان کنترل کنید. برای مثال میتوانید برنامه ای مخصوص زمان خواب برای خاموش کردن چراغ ها، خاموش کردن تلویزیون و تغییر دمای کولر را تنها با ضربه زدن روی دکمه ایجاد کنید.

– در تب Rules، روی + ضربه بزنید و Add Scenario را انتخاب کنید.

– برای افزودن برنامه ها، روی + ضربه بزنید.

– مشخص کنید که برنامه شما باید یک دستگاه را کنترل کند یا روی چند دستگاه اعمال شود. همچنین تعیین کنید که آیا سناریو باید یک دستگاه را کنترل کند، یک حالت را تغییر دهد یا هر دو را انجام دهد.

– روی Run ضربه بزنید تا برنامه را امتحان کنید.



مدیریت لوازم هوشمند در SmartThings با دستیار صوتی بیکسبی

محصولات هوشمند سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی میکنند. دستیار صوتی Bixby توانایی کنترل لوازم خانگی مختلف از طریق اینترنت اشیا را دارد. شما می توانید لامپ های خانه را از طریق دستور صوتی روشن یا خاموش نمایید و میزان نور آن را تنظیم کنید. همچنین می توانید آب و هوا را چک کرده و بسیاری از کارهای دیگر را تنها با صدای خود انجام دهید.



2 روش بروزرسانی نرم افزار SmartThings

برای کارایی بهتر نرم افزار SmartThings بهتر است آن را بروزرسانی کنید. در نسخه جدید باگ های نسخه قبلی برطرف شده و ویژگی های جدیدی در دسترس شما قرار میگیرد. شما میتوانید از 2 روش مختلف نسبت به اپدیت برنامه SmartThings اقدام فرمایید.

روش اول:
– برنامه SmartThings را در گوشی تلفن همراه خود باز کنید

– روی تنظیمات برنامه ضربه بزنید.

– گزینه About را انتخاب کنید. در این بخش اگر نسخه جدید برنامه در دسترس باشد گزینه Update را مشاهده میکنید.

روش دوم:
شما میتوانید از دو برنامه Play Store برای اندروید و App Store برای iOS نیز جهت اپدیت برنامه SmartThings کمک بگیرید.



جمع بندی:

SmartThings یکی از بهترین برنامه ها برای اتصال گوشی به لوازم هوشمند سامسونگ است. این برنامه قابلیت های مختلفی را در دسترس شما قرار میدهد. شما از راه دور و تنها با گوشی موبایل خود میتوانید به مدیریت و تنظیمات لوازم هوشمند خود بپردازید. برای استفاده از این برنامه به حساب سامسونگ و اینترنت احتیاج دارید.
برای استفاده برنامه SmartThings دستگاه شما باید از این قابلیت پشتیبانی کند. همچنین تمام امکانات این برنامه با توجه به نسخه نرم افزار و همچنین دستگاه متصل شده ممکن است متفاوت باشد. شما میتوانید در فروشگاه دی جی بانه محصولاتی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند را مشاهده کنید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *