معرفی 10 تلویزیون برتر با بودجه 15 تا 20 میلیون

معرفی 10 تلویزیون برتر با بودجه 15 تا 20 میلیون

امروزه با تنوع تلویزیون ها، انتخاب بهترین مدل در بین آنها کمی دشوار به نظر میرسد. برای خرید یک تلویزیون مناسب باید کیفیت تصویر، صفحه نمایش، کیفیت صدا و … را مد نظر قرار داد. همچنین بودجه ای که برای خرید تلویزیون در نظر میگیرید هم مهم است. در این مقاله 10 تلویزیون برتر با بودجه 15 تا 20 میلیون را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.



خرید تلویزیون با بودجه 15 تا 20 میلیون از فروشگاه دی جی بانه

برای خرید یک تلویزیون 4K نیاز نیست هزینه زیادی خرج کنید. امروزه حتی تلویزیون های ارزان قیمت و معمولی، تجربه جذابی از تماشای فیلم و بازی را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین همه آنها از امکانات هوشمند برخوردار هستند و امکانات متنوعی را در دسترس شما قرار میدهند.
شما در فروشگاه دی جی بانه میتوانید بهترین تلویزیون ها با بودجه 15 تا 20 میلیون را پیدا کرده و خریداری کنید. حتی میتوانید نسبت به خرید تلویزیون های پرفروش 50 اینچ و 55 اینچ نیز اقدام کنید. البته باید بدانید از آنجایی که تلویزیون های جدید با قیمت های بالاتری عرضه میشوند، به همین دلیل برخی از تلویزیون های 2020 نیز در این مقاله برای خرید پیشنهاد شده اند.

بنابراین اگر بودجه کمی برای خرید تلویزیون دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



تلویزیون های سونی با بودجه 15 تا 20 میلیون

سونی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون است. این شرکت تلویزیون های خود را با صفحه نمایش LED و OLED روانه بازار کرده است. همچنین در سال 2022 میتوانید رونمایی از تلویزیون های Mini LED سونی را مشاهده کنید.

تلویزیون های اولد و مینی ال ای دی قیمت بالایی دارند و برای استفاده حرفه ای مناسب هستند. بنابراین اگر بودجه شما محدود است باید سراغ خرید تلویزیون های LED سونی بروید. در ادامه به بررسی بهترین تلویزیون های ال ای دی سونی با بودجه 15 تا 20 میلیون میپردازیم.

بهترین تلویزیون های زیر 20 میلیون سونی


بیشتر بخوانید : تفاوت تلویزیون های LED با تلویزیون های Mini LED سونی



تلویزیون سونی X75

صفحه نمایش: LED
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: اندروید

X75 یکی از تلویزیون های 2021 سونی است. این تلویزیون را میتوان ارزان قیمت ترین تلویزیون سونی در سال 2021 دانست. این مدل در 2 سایز 43 اینچ و 50 اینچ عرضه شده و برای محیط هایی با ابعاد کوچک مناسب است. تلویزیون 4K سونی X75 از پردازنده X1 برخوردار است و تصاویر با کیفیتی را ارائه میدهد.

تلویزیون سونی X75 از سیستم عامل اندروید برخوردار است و امکانات هوشمند خوبی دارد. 16 گیگ حافظه داخلی، قابلیت دانلود و نصب برنامه، کروم کست داخلی، فرمان صوتی و … بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون هستند.

تلویزیون سونی X7500H نیز مدل 2020 این تلویزیون است که میتوانید آن را با بودجه 15 تا 20 میلیون خریداری فرمایید.


تلویزیون سونی X80J

صفحه نمایش: LED
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: اندروید (گوگل تی وی)

X80J جزو تلویزیون های میان رده سونی در سال 2021 است. این تلویزیون در سایزهای 43 اینچ تا 75 اینچ موجود است و انتخاب سایز طبق بودجه و ابعاد فضای مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. رنج قیمت این تلویزیون با توجه به سایزهای مختلف آن حدود 15 تا 50 میلیون است. اما اگر به دنبال تلویزیونی با بودجه 15 تا 20 میلیون هستید، میتوانید سراغ خرید سایز 43 اینچ و 50 اینچ آن بروید.

تلویزیون X80J کیفیت تصویر خوبی دارد و برای استفاده روزمره و تماشای فیلم گزینه مناسبی خواهد بود. این تلویزیون به واسطه برخورداری از پردازنده X1، فناوری HDR و فرمت Dolby Vision کیفیت و کنتراست تصویر بسیار خوبی را ارائه میدهد. نمایش رنگهای دقیق و طبیعی یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تلویزیون در زمینه تصویر است.

تلویزیون سونی X80J مدل بالاتر تلویزیون X75 است و امکانات هوشمند بیشتری را ارائه میدهد. سونی این مدل را به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری Google TV مجهز کرده است. پشتیبانی از رابط کاربری گوگل تی وی باعث میشود تا راحت تر به محتوای دلخواه خود دسترسی پیدا کرده و امکانات جذاب تری را تجربه کنید.

تلویزیون سونی X80J را میتوان پرفروش ترین مدل در سال 2021 دانست. تلویزیون سونی X8000H مدل قدیمی این تلویزیون در سال 2020 است که با بودجه 15 تا 20 میلیون میتوانید سراغ خرید این مدل نیز بروید.



تلویزیون های ال جی با بودجه 15 تا 20 میلیون

ال جی یکی دیگر از تولید کنندگان تلویزیون است و تنوع بالایی را در محصولات این برند مشاهده میکنید. این شرکت از تلویزیون های LED، OLED، QNED و نانوسل برخوردار است. تلویزیون های اولد و تلویزیون های QNED در دسته تلویزیون های حرفه ای قرار میگیرند و قیمت بالایی دارند. بنابراین با بودجه 15 تا 20 میلیون باید سراغ تلویزیون های LED و تلویزیون های نانوسل برویم.

بهترین تلویزیون های زیر 20 میلیون ال جی


بیشتر بخوانید : تلویزیون های QNED ال جی



تلویزیون ال جی UP8000

صفحه نمایش: LED
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: webOS

اگر به دنبال خرید تلویزیونی با سایز بزرگ و قیمت ارزان هستید تلویزیون ال جی UP8000 مناسب شماست. این تلویزیون در سایزهای 43 اینچ تا 86 موجود است و با توجه به بودجه و فضای خود میتوانید بهترین سایز را برای خرید انتخاب کنید.

تلویزیون UP8000 با برخورداری از پردازنده 4 هسته ای کیفیت تصویر خوبی را ارائه میدهد. همچنین دارای زاویه دید گسترده است و از زوایای مختلف کیفیت تصویر یکسانی را شاهد خواهید بود. این تلویزیون از فناوری های گیمینگ نیز پشتیبانی میکند. بنابراین میتوانید برای اتصال به کنسول بازی نیز از آن استفاده کنید. البته تلویزیون ال جی UP8000 یک تلویزیون میان رده برای بازی است و نمیتوانید انتظار تلویزیون های گیمینگ را از آن داشته باشید.


تلویزیون ال جی NANO75

صفحه نمایش: نانوسل
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: webOS

طبق ادعای شرکت LG تلویزیون های نانوسل به واسطه برخورداری از طیف رنگی گرمتر و گسترده تر، کیفیت تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه میدهند. تلویزیون NANO75 محصول 2021 ال جی از صفحه نمایش Nanocell برخوردار است و کیفیت تصویر خوبی دارد.
این تلویزیون در سایزهای 50 تا 86 اینچ تولید شده است. شما با بودجه 15 تا 20 میلیون میتوانید سایزهای پرفروش 50 اینچ و 55 اینچ از این مدل را با قیمت عالی خریداری فرمایید. تلویزیون ال جی NANO75 نیز زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد. همچنین هوشمند است و با پشتیبانی از سیستم عامل webOS 6.0 امکانات هوشمند مختلفی را در دسترس شما قرار میدهد.

تلویزیون NANO75 از ارزان ترین تلویزیون های نانوسل در سال 2021 است. تلویزیون NANO79 محصول 2020 مدل قدیمی تر این تلویزیون است که با بودجه حدود 15 تا 20 میلیون میتوانید آن را از سایت دی جی بانه خریداری فرمایید. همچنین در صورتی که به دنبال مدل بالاتر این تلویزیون با این بودجه هستید میتوانید سراغ خرید تلویزیون ال جی NANO80 بروید.


تلویزیون ال جی UP7750

صفحه نمایش: ال ای دی
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: webOS

تلویزیون UP7750 یکی از تلویزیون های معمولی ال جی برای تماشای فیلم و سریال در سال 2021 است. این تلویزیون در سایزهای 43 تا 75 اینچ تولید شده است. با بودجه زیر 20 میلیون میتوانید سراغ خرید سایزهای 43 اینچ، 50 اینچ و 55 اینچ بروید.

تلویزیون ال جی UP7750 با برخورداری از پردازنده 4 هسته ای کیفیت تصویر خوبی را ارائه میدهد. این مدل جزو تلویزیون های میان رده و ارزان قیمت ال جی در بازار است. این تلویزیون برای استفاده خانگی گزینه مناسبی است اما برای بازی نمیتوانید حساب زیادی روی آن باز کنید.



تلویزیون های سامسونگ با بودجه 15 تا 20 میلیون

تلویزیون های سامسونگ را با صفحه نمایش های LED، QLED، Neo QLED و تلویزیون های کریستالی میشناسیم. تلویزیون های QLED و Neo QLED سامسونگ جزو تلویزیون های حرفه ای تر این برند هستند و معمولا قیمت گرانی دارند. بنابراین با بودجه زیر 20 میلیون باید سراغ تلویزیون های ال ای دی و کریستالی سامسونگ برویم.

بهترین تلویزیون های زیر 20 میلیون سامسونگ


بیشتر بخوانید : مقایسه پنل های VA، IPS و TN



تلویزیون سامسونگ BU8000

صفحه نمایش: کریستالی
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: تایزن

BU8000 یکی از جدیدترین تلویزیون های کریستالی سامسونگ در سال 2022 است. این تلویزیون از صفحه نمایش Crystal برخوردار است. طبق ادعای سامسونگ تلویزیون های کریستالی با برخورداری از طیف رنگی طبیعی و گسترده تر، کیفیت تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه میدهند.
این تلویزیون از پنل VA برخوردار است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه میدهد. اما زاویه دید محدودی دارد و بیشتر برای تماشا از روبرو مناسب است. تلویزیون سامسونگ BU8000 یکی از مدل های میان رده و مناسب جهت تماشای فیلم و استفاده روزمره است.

تلویزیون سامسونگ AU8000 محصول 2021 مدل قدیمی این تلویزیون است. این تلویزیون نیز در سایزهای 43 تا 85 اینچ تولید شده است. شما میتوانید با بودجه حدود 15 تا 20 میلیون سراغ خرید سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 60 اینچ آن بروید.


تلویزیون سامسونگ AU9000

صفحه نمایش: کریستالی
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: تایزن

AU9000 از تلویزیون های 2021 سامسونگ با صفحه نمایش کریستال است. این تلویزیون در 3 سایز 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ تولید شده است. با بودجه حدود 20 میلیون میتوانید سراغ خرید پرفروش ترین سایز این تلویزیون یعنی سایز 55 اینچ بروید.

تلویزیون AU9000 کنتراست تصویر بسیار خوبی را در بین تلویزیون های کریستالی ارائه میدهد. همچنین برای اتصال به کنسول بازی نیز مناسب است. برخورداری از فناوری های مخصوص بازی در این تلویزیون تجربه جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این مدل قابلیت شبیه سازی رفرش ریت 60 هرتز به 120 هرتز را دارد و باعث میشود صحنه های بدون لرزش را زمان بازی تجربه کنید.


تلویزیون سامسونگ AU7000

صفحه نمایش: کریستالی
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: تایزن

تلویزیون AU7000 ارزان ترین تلویزیون کریستالی سامسونگ در سال 2021 است. قیمت این تلویزیون با توجه به امکاناتی که ارائه میدهد کاملا مقرون به صرفه است. در واقع با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنید، امکانات و کیفیت خوبی را دریافت خواهید کرد. تلویزیون سامسونگ AU7100 سری جدید این تلویزیون است که امکانات تقریبا مشابهی را ارائه میدهد.

AU7000 مدل جدیدتر تلویزیون TU7000 محصول 2020 است. این تلویزیون در سایزهای 43 اینچ تا 75 اینچ تولید شده است. با بودجه 15 تا 20 میلیون ما میتوانید سایزهای 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 58 اینچ این تلویزیون را خریداری فرمایید.
کیفیت تصویر و صدای تلویزیون سامسونگ AU7000 خوب است. همچنین امکانات هوشمند متنوعی در دسترس شما قرار میگیرد.



تلویزیون شیائومی با بودجه زیر 20 میلیون

همانطور که میدانید شیائومی نیز تلویزیون های خود را با صفحه نمایش LED و QLED روانه بازار کرده است. تلویزیون های شیائومی نیز امکانات و کیفیت خوبی را ارائه میدهند و از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند. شما میتوانید تلویزیون های شیائومی را با بودجه زیر 20 میلیون از سایت دی جی بانه خریداری کنید و از تماشای فیلم و برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید.

بهترین تلویزیون های زیر 20 میلیون شیائومی


تلویزیون شیائومی Q1E

صفحه نمایش: QLED
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 30 وات
سیستم عامل: اندروید

اگر به دنبال تلویزیون QLED هستید و بودجه زیادی برای خرید آن ندارید، تلویزیون Q1E یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. تلویزیون شیائومی Q1E را میتوان ارزان ترین تلویزیون QLED در بازار نام برد. این تلویزیون در سایز 55 اینچ تولید شده است و برای محیط هایی با ابعاد متوسط کاملا مناسب است.
Q1E محصول 2021 شیائومی است و برخلاف سایر تلویزیون های میان رده از توان صوتی 30 وات پشتیبانی میکند. این تلویزیون قابلیت پخش صدای فراگیر واقعی دارد و شما را در فیلم و بازی غوطه ور میسازد. همچنین هوشمند است و به سیستم عامل محبوب در بازار یعنی اندروید مجهز شده است.

تلویزیون شیائومی Q1E زاویه دید گسترده تا 178 درجه را ارائه میدهد. همچنین از فناوری HDR فرمت Dolby Vision برخوردار است. کنتراست و کیفیت رنگ در این تلویزیون بسیار خوب است و شما را محو تماشای فیلم و بازی میکند. بنابراین با بودجه زیر 20 میلیون خرید تلویزیون Q1E با صفحه نمایش QLED بسیار اقتصادی خواهد بود.


تلویزیون شیائومی P1

صفحه نمایش: ال ای دی
کیفیت تصویر: 4K
توان صوتی: 20 وات
سیستم عامل: اندروید

P1 جزو تلویزیون های اقتصادی شیائومی در سال 2021 است. این تلویزیون در سایزهای 32 اینچ تا 55 اینچ تولید شده است و قیمت تمام سایزهای آن زیر 20 میلیون است. بنابراین به راحتی میتوانید با توجه به فضای مورد نظر خود بهترین سایز را برای خرید انتخاب کنید. البته قابل ذکر است سایز 32 اینچ این تلویزیون از کیفیت تصویر HD برخوردار است.

تلویزیون P1 از فرمت دالبی ویژن پشتیبانی میکند که در این رنج قیمت بسیار عالی است. کیفیت تصویر، صدا و امکانات هوشمندی که این تلویزیون ارائه میدهد با توجه به قیمتی که دارد خوب است و میتواند نیاز روزمره شما از یک تلویزیون را برطرف نماید. در کل تلویزیون شیائومی P1 عملکرد قابل قبولی نسبت به قیمت آن دارد و گزینه مناسبی برای خرید است.



بیشتر بخوانید : جدیدترین راهنمای خرید تلویزیون



با بودجه کمتر از 15 میلیون چه تلویزیونی میتوان خرید؟

انتخاب تلویزیون با بودجه کمتر از 15 میلیون تومان کمی دشوار است. اکثر تلویزیون های ارزان تر از 15 میلیون، 32 اینچ هستند. تلویزیون های 32 اینچ کیفیت تصویر HD دارند و گزینه مناسبی برای تماشای فیلم نیستند. مگر اینکه از آنها در اتاق خواب یا فروشگاه های کوچک استفاده کنید. همچنین برخی تلویزیون های 43 اینچ نیز در این رنج قیمت قرار دارند.
بنابراین در صورتی که به دنبال یک تلویزیون 4K مناسب برای تماشای فیلم و بازی هستید باید حداقل بودجه 15 میلیون تومان را برای خرید آن کنار بگذارید.



سخن آخر:

در این مقاله به بررسی و معرفی پرفروش ترین تلویزیون ها با بودجه 15 تا 20 میلیون تومان پرداختیم. شما میتوانید با این بودجه یک تلویزیون 4K مناسب تا سایز 60 اینچ خریداری فرمایید. بنابراین اگر سایز بزرگتری مورد نظر شماست باید بودجه بیشتری را برای این کار اختصاص دهید.
تلویزیون های ال ای دی، نانوسل، کریستالی و چند مدل تلویزیون QLED بهترین گزینه در رنج قیمت 15 تا 20 میلیون هستند. پس اگر قصد خرید تلویزیون اولد، مینی ال ای دی یا سایر مدل های حرفه ای را دارید باید بودجه خود را برای خرید تلویزیون افزایش دهید. همچنین در نظر داشته باشید قیمت های ارائه شده در تاریخ مرداد 1401 بروزرسانی شده اند و قابلیت تغییر دارند.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *