تلویزیون های 2023 ال جی با صفحه نمایش اولد و روشنایی بیشتر رونمایی شدند

تلویزیون های 2023 ال جی با صفحه نمایش اولد و روشنایی بیشتر رونمایی شدند

تلویزیون های 2023 ال جی در ماه ژانویه توسط این شرکت رونمایی شدند. تلویزیون های ال جی را در سال های گذشته با صفحه نمایش ال ای دی، نانوسل، اولد و QNED در بازار مشاهده میکردیم. امسال نیز LG جدیدترین تلویزیون های خود را با صفحه نمایش OLED معرفی کرده است. تلویزیون های اولد ال جی مدل 2023 با کنتراست تصویر عالی، پردازنده قدرتمند و رنگهای طبیعی کیفیت تصویر شگفت انگیزی را ارائه میدهد. همچنین سیستم عامل webOS در این مدل خدمات هوشمند متنوع تری را ارائه میدهد. در ادامه این مقاله به بررسی کامل تلویزیون های 2023 ال جی با صفحه نمایش اولد میپردازیم. پس با ما همراه باشید.



تلویزیون های 2023 ال جی با چه مدل هایی معرفی شده اند؟

تلویزیون SIGNATURE OLED M یکی از تلویزیون های معرفی شده ال جی در سال 2023 است. این مدل از اولین تلویزیون های بی سیم ال جی است و به راحتی میتوانید آن را در هر فضایی قرار دهید. این تلویزیون دارای وضوح تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتز است. بنابراین میتوانید برای بازی نیز روی آن حساب باز کنید. ال جی تلویزیون SIGNATURE OLED M را به همراه یک Zero Connect Box ارائه میدهد. این باکس دارای درگاه HDMI 2.1، یک پورت USB Type-A و یک درگاه LAN است. همچنین باکس و تلویزیون نباید فاصله زیادی از هم داشته باشند.
تلویزیون های اولد Z3، G3 و C3 به ترتیب مدل جدیدتر تلویزیون Z2، تلویزیون G2 و تلویزیون C2 در سال 2022 است. این تلویزیون ها در سال 2023 ارتقا پیدا کرده و به لطف فناوری OLED evo، نسل ششم پردازنده هوشمند آلفا 9، رنگهای طبیعی تر، کنتراست عالی و … وضوح تصویر بسیار بهتری را ارائه میدهند. جزییات در این تلویزیون ها به واسطه کیفیت تصویر عالی در تاریک ترین صحنه ها نیز کاملا آشکار است و لذت تماشای هرچیزی برای شما دوچندان خواهد شد.



کیفیت تصویر تلویزیون های اولد ال جی

تلویزیون های اولد ال جی بهترین کیفیت تصویر را ارائه میدهند و برای استفاده های حرفه ای یک گزینه مناسب هستند. تلویزیون های پرچمدار OLED ال جی برای 11 سال متوالی جایزه نوآوری CES را کسب کرده و در طول زمان به ارتقای خود ادامه دادند. تلویزیون های ال جی مدل اولد به دلیل کیفیت تصویر بی نظیر، رنگهای زنده و دقیق، نمایش سیاهی های عمیق و کنتراست فوق العاده مشهور است.
جدیدترین تلویزیون های ال جی از آخرین سری پردازنده آلفا با یادگیری عمیق هوش مصنوعی پشتیبانی میکنند. پردازنده هوشمند α9 Gen6 در تلویزیون های 2023 ال جی با کمک فناوری های به کار رفته در تلویزیون کیفیت تصویر را بهبود میبخشد. این پردازنده با استفاده از فناوری AI Picture Pro و با کمک هوش مصنوعی به بهبود کیفیت تصاویر در حال پخش کمک میکند. فناوری AI Picture Pro با تشخیص هوشمند محتوای در حال پخش را تشخیص داده و نویز آنها را از بین میبرد. همچنین با قابلیت تشخیص هوشمند چهره در تصاویر رنگ طبیعی پوست صورت را تنظیم میکند.
یکی از جدیدترین فناوری های به کار رفته در سری تلویزیون OLED evo G3 مدل 2023، فناوری Brightness Booster Max ال جی است. این فناوری از تنظیمات جدید کنترل نور و الگوریتم های تقویت نور برای افزایش روشنایی تا 70 درصد استفاده میکند. روشنایی تصاویر پیکسل به پیکسل کنترل شده و باعث میشود صحنه ها واضح تر و واقعی تر نمایش داده شوند.



بیشتر بخوانید : تلویزیون QNED ال جی با فناوری Mini LED



کیفیت صدای تلویزیون های 2023 ال جی

تلویزیون های اولد ال جی در سال 2023 تجربه فوق العاده ای از تماشای فیلم و بازی را برای شما به ارمغان می آورند. فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون تجربه ای سینمایی از تماشای تلویزیون را به همراه دارد. تلویزیون های 2023 ال جی صدای فراگیر چند کاناله فوق العاده ای را با کیفیت بهبود یافته IMAX توسط DTS:X ارائه میدهند. همچنین پردازنده α9 Gen6 با استفاده از هوش مصنوعی و به کمک فناوری AI Sound Pro صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم میکند. قابلیتی که با ارائه صدای فراگیر مجازی 9.1.2 کاناله از سیستم بلندگوی داخلی تلویزیون ها باعث میشود که در فیلم و بازی غوطه ور شوید.



امکانات هوشمند جدیدترین تلویزیون های ال جی مدل 2023

تلویزیون های هوشمند ال جی از سیستم عامل webOS پشتیبانی میکنند. رابط کاربری جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2023 ارتقا یافته و شخصی سازی شده است تا راحتی بیشتری را ارائه دهد. رابط کاربری تلویزیون های ال جی امکان دسترسی آسان به محتوا و خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین محتوای بازی، موسیقی، ورزش، فیلم و … به صورت دسته بندی شده ارائه خواهد شد. در این رابط کاربری محتوا طبق اولویت و تاریخچه تماشا به شما پیشنهاد میشود تا پیدا کردن برنامه های مورد علاقه تان راحت تر صورت بگیرد.
علاوه بر رابط کاربری جدید ال جی در سال 2023، قابلیت AI Concierge فهرستی از انتخاب محتوا را بر اساس مشاهده قبلی و جستجوی کاربران ارائه میدهد. همچنین مجموعه ای از محتوای پرطرفدار را برای تماشا در اختیار کاربر قرار خواهد داد.



امکانات گیمینگ تلویزیون های 2023 ال جی

تلویزیون های اولد همیشه بهترین گزینه برای گیمرها بوده اند. تلویزیون های اولد 2023 ال جی نیز با پشتیبانی از درگاه HDMI 2.1 و رفرش ریت 120 هرتز یک پیشنهاد عالی برای اتصال به کنسول های بازی هستند. تلویزیون های 2023 ال جی مدل اولد با پشتیبانی از فناوری VRR، زمان پاسخگویی تصویر 0.1 میلی ثانیه، تاخیر ورودی پایین و … بهترین مدل برای گیمرها محسوب میشوند. همچنین قابلیت Game Optimizer در این مدل به کاربران اجازه میدهد تا به سرعت ویژگی های مخصوص بازی را انتخاب کرده و به تنظیمات آن بپردازد. تنظیمات مربوط به G-SYNC و نرخ نوسازی متغیر (VRR) به راحتی از قسمتGame Optimizer قابل دسترسی هستند.



بیشتر بخوانید : بهترین تلویزیون های ال جی مدل 2021 و 2022



طراحی مدرن تلویزیون های 2023 ال جی

طراحی تلویزیون های 2023 ال جی شیک و زیباست و با دکوراسیون هر خانه ای به راحتی هماهنگ میشود. تلویزیون اولد G3 ال جی با طرح One Wall Design معرفی شده است. طراحی فوق العاده باریک این تلویزیون به شما اجازه میدهد تا بتوانید آن را روی دیوار هم نصب کنید. نحوه طراحی این تلویزیون باعث میشود تا هیچ شکافی بین دستگاه و دیوار ایجاد نشود و زیبایی و ظرافت خاصی به محیط اطراف ببخشد.
جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2023 به گونه ای طراحی شده اند که کمترین آسیب را برای محیط زیست داشته باشند. تلویزیون های اولد ال جی فاقد نور پس زمینه هستند. به این ترتیب نسبت به تلویزیون های LED معمولی به مواد کمتری برای تولید نیاز دارند. همچنین LG برای تولید تلویزیون های اولد خود از پلاستیک های بازیافتی استفاده می کند. حتی این تلویزیون ها در بسته بندی های سازگار با محیط زیستT ساخته شده از مواد قابل بازیافت و دارای چاپ تک رنگ ارسال می شوند.
همه تلویزیون های اولد 2023 ال جی دارای گواهی کاهش نور آبی توسط TÜV Rheinland و کاهش سوسو زدن توسط UL Solutions هستند. به این ترتیب حتی در استفاده طولانی مدت از تلویزیون چشم شما آسیب نخواهد دید.



قیمت تلویزیون های 2023 ال جی

ال جی در ژانویه 2023 نسبت به معرفی جدیدترین تلویزیون های خود اقدام کرد. این برند بهترین تلویزیون های خود را با صفحه نمایش اولد به زودی روانه بازار خواهد کرد. قیمت تلویزیون های 2023 ال جی در حال حاضر مشخص نیست. اما با توجه به کیفیت تصویر و امکاناتی که تلویزیون های اولد جدید ال جی ارائه میدهند بدون شک قیمت ارزانی نخواهند داشت. به همین دلیل همچنان ارزان ترین تلویزیون های ال جی مدل های نانوسل و ال ای دی خواهند بود. شما در فروشگاه دی جی بانه میتوانید به محض موجودی، لیست قیمت تلویزیون های 2023 ال جی را مشاهده کنید.



بیشتر بخوانید : LG ThinQ چیست؟ | خانه هوشمند با برنامه ThinQ ال جی



سخن آخر:

جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2023 با مدل اولد معرفی شده اند. کیفیت تصویر و کیفیت صدای تلویزیون های اولد ال جی در سال 2023 عالی است و تجربه شگفت انگیزی را از تماشای فیلم و بازی برای شما به همراه خواهد داشت. ارتقای امکانات هوشمند تلویزیون های ال جی با سیستم عامل webOS نیز باعث میشود تا راحت تر با رابط کاربری تلویزیون ارتباط برقرار کنید. تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون های 2023 ال جی هنوز مشخص نیست. دی جی بانه به محض ارائه مدل های جدید ال جی، مشخصات کامل و قیمت دقیق آنها را در فروشگاه خود ارائه خواهد داد. شما میتوانید نظرات خود را در مورد تلویزیون های اولد 2023 ال جی در این بخش با ما در میان بگذارید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *