بررسی تلویزیون سامسونگ Q7F

بررسی تلویزیون سامسونگ Q7F

نوع : LED
رزولوشن : 4K
سرعت رفرش : 120 هرتز
تلویزیون فورکی سامسونگ مدل Q7F تلویزیون بسیار خوبی است که به عنوان یک تلویزیون 4K به خوبی ساخته شده است و بین سایر تلویزیون های بانه میتوان گفت این تلویزیون سامسونگ خاص است. این تلویزیون تقربیا در هر شرایطی با هر کاربری که استفاده شود عملکرد خوبی دارد. شاید تلویزیون 4k سامسونگ Q7F در دسته بندی خودش بهترین نباشد ولی رنگ ها را بهتر از هر تلویزیون دیگری نمایش می دهد. در زمینه ی پردازش موشن واقعا عملکرد خوبی دارد و کمترین میزان لگ زدن با ورودی های مختلف را دارد و در این زمینه بهترین تلویزیونی است که وجود دارد.در ادامه با بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F همراه دی جی بانه باشید.

بررسی تلویزیون

Samsung Q7F

امتیاز های دریافتی
طراحی
9.5
کیفیت تصویر
7.6
سرعت فریم
9.0
درگاه های ورودی
8.8
کیفیت صدا
7.1
ویژگی های هوشمند
8.1
thumb_up
  • تعداد رنگ های زیادی را پردازش و پخش می کند
  • پردازش موشن بسیار خوب است
  • اینپوت لگ پایینی دارد که برای گیمر ها مناسب است
thumb_down
  • کیفیت تصاویر زمانی که از کنار به تلویزیون نگاه می کنید کم می شود

بررسی قیمت تلویزیون سامسونگ Q7F


جهت مشاهده ویژگی های مهم این تلویزیون و هم چنین مشاهده قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ در ابعاد مختلف میتوانید روی سایز موزد نظر خود کلیک نمایید.
سامسونگ مدل 55Q7Fshopping_cart سامسونگ مدل 65Q7Fshopping_cart
9.5

طراحی تلویزیون Q7F


بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
طراحی منحنی : خیر
اولین مورد در بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F طراحی تلویزیون است. طراحی تلویزیون فورکی سامسونگ Q7F نسبت به طراحی تلویزیون های سال 2016 بسیار بهتر است. با داشتن لبه هایی باریک و ساختار براق، این تلویزیون واقعا زیباست. سامسونگ از OneConnect باکس در این تلویزیون استفاده کرده است. در این فناوری همه ی درگاه های لازم در باکس تعبیه شده اند و کابل ها به باکس وصل می شوند. از طرفی باکس با یک رابط به تلویزیون وصل می شود. کانکت باکس در این تلویزیون بزرگتر از مدل های قبل است. در این تلویزیون هم برای وان کانکت باکس و هم برای تلویزیون نیاز به منبع تغذیه برق جداگانه وجود دارد. این مورد درباره ی طراحی تلویزیون فورکی سامسونگ Q7F کمی سوال برانگیز است ولی ضروری هم هست چرا که تنها کابل بین تلویزیون و باکس یک کابل اوپتیکال است.

پشت

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
نصب روی دیوار : Vesa 400 x 400
قسمت پشتی تلویزیون تماما از جنس پلاستیک است اما مقاومت و استحکام خوبی دارد. بدلیل استفاده از OneConnect باکس فقط دو کابل به پشت تلویزیون وصل شده اند و با نصب آن روی دیوار شلوغی در کابل ها معنی ندارد. ویژگی های بیشتر در ادامه مقاله بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F.

پایه

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
پایه ی نگهدارنده ی این تلویزیون به خوبی تلویزیون را نگه می دارد. طراحی مسطح آن نسبت به مدل های قبلی بسیار زیباتر است. توجه کنید که می توانید کابل ها را با این پایه مدیریت کنید.

ضخامت

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
حداکثر ضخامت : 3.9 سانتی متر
تلویزیون Q7F از کنار کاملا زیبا و نازک به نظر می رسد. با ما تا انتهای مقاله بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F همراه باشید.بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F ادامه دارد.

حاشیه ها

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
حاشیه : 0.8 سانتی متر
حاشیه ی نازک و مقاوم از ویژگی های این تلویزیون است. حاشیه ی فلزی این تلویزیون براق است.
7.5

کیفیت ساخت

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
کیفیت ساخت تلویزیون Q7F نسبت به مدل های سال 2016 پیشرفت خوبی داشته است. ریموت این تلویزیون با بدنه ی فلزی خود واقعا بی نظیر است. پایه ی میانی این تلویزیون هم نسبت به مدل های سال قبل بسیار مقاوم تر است. هرچند قسمت پشتی تلویزیون از پلاستیک ساخته شده است اما کاملا مقاوم است.
7.6

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q7F


تلویزیون فورکی کیو ال ای دی سامسونگ مدل Q7F به صورت کلی کیفیت تصویر خوبی دارد. داشتن میزان کنتراست بالا و یکنواختی رنگ تیره در پس زمینه این تلویزیون را برای تماشای فیلم در اتاق های با نور نسبتا کم بسیار مناسب کرده است. شاید این تلویزیون کیو ال ای دی برای گذاشتن در یک اتاق با میزان نور نسبتا بالا گزینه ی خوبی نباشد، چرا که میزان روشنی صفحه ی نمایشگر آن متوسط است و شاید نتواند تاثیر نور محیط را به خوبی مهار کند. با وجود یکنواختی رنگ های خاکستری در این تلویزیون زمانی که از کنار به تلویزیون نگاه کنید کیفیت تصویر کم می شود پس شاید تلویزیون فورکی کیو ال ای دی سامسونگ مدل Q7F برای اتاقی بزرگ که افراد زیادی می خواهند تلویزیون تماشا کنند گزینه ی مناسبی نباشد.
9.0

بازتاب نور

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
بازتاب : 0.4 درصد
صفحه نمایش : براق
یکی دیگر از مواردی که در بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F بررسی میشود بازتاب نور است. این تلویزیون در بازتاب نور بسیار خوب عمل می کند و به خوبی نور محیط را بازتاب می کند و شما مشکلی نخواهید داشت.
9.0

سرعت فریم در تلویزیون Q7F


نمایش دادن سرعت فریم های بالا بدون لگ از ویژگی هایی است که گیمرها بسیار به آن توجه می کنند. تلویزیون Q7F 4K سامسونگ در پردازش سرعت فریم های زیاد قوی است و می تواند از هر ورودی و درگاهی تصاویر را سریع پردازش کند. فقط در برخی موارد که سرعت فریم سریع است ممکن است رد کمی از اشیا را ببینید. فلیکر های پس زمینه 120 هرتز هستند و نمی توان آنها را تنظیم کرد. فرقی نمی کند که فیلم ها را از چه منبعی در این تلویزیون به نمایش بگذارید، تلویزیون کیو ال ای دی Q7F سامسونگ همه ی آنها را به خوبی نشان می دهد و هر محتوایی با پنل اصلی 120 هرتزی نمایش داده می شود.
8.8

ورودی های تلویزیون سامسونگ Q7F


تلویزیون کیو ال ای دی تلویزیون کیو ال ای دی فورکی Q7F سامسونگ همه ی ورودی های لازم و رایج را پشتیبانی می کند و در پردازش محتوای آنها هم سریع است یعنی شما لگ زدنی را مشاهده نخواهید کرد. این تلویزیون هر نوع محتوای ورودی از هر درگاهی را بصورت تمام صفحه نشان می دهد و همه ی رزولوشن ها را پشتیبانی می کند. این تلویزیون محتواهای مختلف از جمله محتوای اچ دی آر را نیز نمایش می دهد.

تعداد کلی ورودی ها

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
4 ورودی HDMI
3 ورودی USB
1 خروجی صدای اپتیکال دیجیتال
0 خروجی جک 3.5 میلیمتری
0 خروجی آنالوگ صدا RCA
0 ورودی Component
0 ورودی Composite
1 ورودی Tuner
1 ورودی Ethernet
0 پورت نمایشگر
0 ورودی IR
0 ورودی SD/SDHC
7.1

کیفیت صدای تلویزیون Q7F


کیفیت صدا در این تلویزیون هم مانند سایر تلویزیون ها با اسپیکر هایی که در آن قرار داده شده است تامین می شود. می توانید با استفاده ازچند باند کیفیت صدای بهتری داشته باشید.بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F ادامه دارد.
8.1

ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ Q7F


بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
سیستم عامل هوشمند : Tizen
نسخه : 2017
سامسونگ از سیستم عامل تایزن Tizen در تلویزیون کیو ال ای دی Q7F استفاده کرده است. این سیستم عامل در این تلویزیون نسبت به سال های قبل بهبود خوبی از لحاظ شکل و کاربری داشته است. اکنون این سیستم عامل تم سفیدی دارد و انیمیشن های بهتری نیز به آن اضافه شده اند. البته انیمیشن های سیستم عامل به دلیل افت در فریم ها و کمی لگ زدن زیاد خوب نمایش داده نمی شوند. با این وجود رابط کاربری این تلویزیون کارایی خود را از دست نداده و بدون لگ و سریع اجرا می شود. داشتن رابط کاربری آسان یکی از ویژگی های این سیستم عامل است و وجود پوسته ی ساده ی آن باعث می شود به راحتی بتوانید چیزی را که به دنبال آن می گردید پیدا کنید. کنترل از طریق ویس کاملا کابردی است و می توانید به راحتی تنظیمات اصلی را هم تغییر دهید، مثلا با استفاده از دستور “Brightness 10” می توانید روشنایی را تنظیم کنید.
8.5

ریموت (کنترل) تلویزیون

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
سایز : کوچک
ویژگی کنترل از طریق ویس در ریموت : بسیاری از کاربرد ها را دارد
منوی کنترل CEO : دارد
ویژگی ها هوشمند دیگر : دارد
فلزی بودن جنس ریموت مقاومت و زیبایی خوبی به ریموت سامسونگ Q7F داده است. این ریموت بسیار عالی طراحی شده است و خوش دست است. حالت کشویی آن برای جا دادن دو باتری AAA است. از این ریموت می توان برای وسایل دیگر هم استفاده کرد، به نوعی کنترلی همه کاره است. این تلویزیون میکروفونی برای کنترل از طریق صدا هم دارد.
8.5

برنامه ها و امکانات

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
انتخاب برنامه : خیلی زیاد
روانی و کارکرد برنامه ها : متوسط
قابلیت نمایش تلبت و گوشی : دارد
قابلیت پخش از هارد و پورت USB : دارد
قابلیت پخش HDR از هارد و پورت USB : دارد
قابلیت پخش HDR در برنامه Netflix : دارد
قابلیت پخش HDR در برنامه Amazon video : دارد
قابلیت پخش HDR در برنامه یوتیوب : دارد
7.0

برنامه ریموت

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
کارکرد مشابه ریموت : بلی
اجرای برنامه ها و ورودی ها : فقط اپلیکیشن ها
ورودی متن در یوتیوب : خیر
ورودی متن در نتفلیکس : خیر
اجرای فایل های دستگاه : بلی
کنترل تنظیمات تلویزیون : خیر
کنترل صدا : دارد
برنامه ریموت تلویزیون MU7000 ویژگی های کمتری دارد، برای مثال قابلیت انتخاب فایل از دستگاه، اجرای برنامه را دارد، اما ویژگی وارد کردن متن را ندارد.

اقلام همراه تلویزیون

بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
کتابچه راهنما
باتری ها
ریموت
راهنمای کابل های اوپتیکال
وسایل مورد نیازبرای نصب دیواری

بررسی قیمت تلویزیون سامسونگ Q7F


بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F سایزهای 65Q7F | 55Q7F
ما در مقاله بررسی و خرید تلویزیون سامسونگ Q7F در مورد سایز 55 اینچ بررسی هایی را انجام دادیم. مواردی که بیان شد برای بقیه ی سایز های این تلویزیون هم صدق می کند. این مقاله را در تاریخ 26 آبان ماه سال 1396 نوشته ایم، چنانچه اگر نقد و بررسی ما با تلویزیون شما مطابقت نداشت اطلاع دهید تا بروزرسانی کنیم. برای دریافت اطلاعات سایز های مختلف تلویزیون 4K اسمارت سامسونگ مدل Q7F و همچنین خرید تلویزیون می توانید به صفحه های زیر مراجعه کنید:

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *